مدیر کل بهزیستی استان تهران در شهریار مطرح کرد:

نگاه ویژه اداره کل بهزیستی به شهرستانهای غرب استان تهران

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۵:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۱۷۹
نگاه ویژه اداره کل بهزیستی به شهرستانهای غرب استان تهران
دلبری مدیر کل بهزیستی استان تهران در شهریار در جمع مدیران و پرسنل در مجتمع توانا در اندیشه شهریار گفت: با توجه به شرلیط مهاجر پذیری استان تهران بویژه غرب استان به این منطقه نگاه ویژه ایی صورت گرفته است.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، دلبری مدیر کل بهزیستی استان تهران در نشست صمیمی که  با حضور محمد رضا امیری معاون توانبخشی استان،یوسف زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار و جمعی از کارشناسان و کارمندان این اداره در مجتمع توانا گفت:  با توجه به شرایط مهاجر پذیری  استان تهران بویژه غرب استان به این منطقه نگاه ویژه ایی صورت گرفته است.unnamed (4)

وی در این نشست نسبت به رفع مشکلات و موانع پرسنل زحمتکش بهزیستی ،هدفمند سازی جامعه هدف،تقویت سیستم لجستیکی ،اعتماد به بخش خصوصیNGO،تقویت حوزه مشکلات مردمی راهکار و دستوراتی را ارائه نمودند.

 مدیر کل بهزیستی استان تهران عنوان کرد: با توجه به تراکم جمعیت استان تهران و افزایش آسیب‌های اجتماعی، تعداد نیروهای انسانی در بهزیستی استان تهران وضعیت مساعدی ندارد و در5 سال گذشته 50 درصد از نیروهای سازمان بازنشسته شده‌اند و با توجه به شرایط سخت و طاقت فرسای کار در بهزیستی، متاسفانه سختی کار برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته نشده است.unnamed

دلبری تصریح کرد: دستگاههای مرتبط باید با هم اندیشی بتوانند در جهت اصلاح و بهبود روشهای اجرایی،افزایش رضایتمندی کارمندان و مراجعان، ارتقاء کیفیت خدمات، آموزش و مهارت آموزی معتادان بهبود یافته و... به راهکارهای موثر و مفیدی در جهت توانمندی توانخواهان تحت پوشش و رفع مشکلات دست پیدا کنند.

وی در پایان از فعالیتهای مدیران و پرسنل ادارات بهزیستی شهرستان شهریار که زحمات زیادی متقبل شدند تشکر و قدردانی نمود.unnamed (1)unnamed (7)unnamed (6)

خبرنگار:کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز