در جاده پلدختر - اندیمشک ؛

تصادف پراید با تریلر در جاده پلدختر – اندیمشک سه کشته و مجروح بر جای گذاشت

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۴۳۲۶
تصادف پراید با تریلر در جاده پلدختر – اندیمشک  سه  کشته  و مجروح بر جای گذاشت
تصادف یک دستگاه تریلرولوو با یک دستگاه سواری پراید در جاده پلدختر - اندیمشک در دهستان پل تنگ یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

تصادف یک دستگاه  تریلر ولوو با یک دستگاه سواری پراید  در جاده پلدختر - اندیمشک در دهستان  پل تنگ یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.   

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنا از لرستان ، دهیار دهستان پل تنگ پلدختر شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدخترگفت: تریلر ولوو به شماره 153ع52 ایران 91 به رانندگی مکاییل منصوریان راد از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود با یک دستگاه سواری پراید به رانندگی علی نظری که در دهستان پل تنگ کنار جاده  متوقف بود برخورد کرد .

حجت اله بساطی زاده  افزود: شدت حادثه به حدی بود که تریلر ولوو به دره درون روستا سقوط کرد که در اثر این حادثه راننده آن در دم جان باخت و راننده پراید و یک سرنشین آن مجروح شد .

وی گفت: مجروحان حادثه رانندگی به بیمارستان گنجویان ذزفول  انتقال یافتند که حال سرنشین پراید به نام علی مراد ریاضی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز منتقل شد ، که حال وی  وخیم گزارش شده است.

دهیار دهستان پاعلم پلدختر، گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی علت این حادثه را تخطئی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده تریلر ولوو اعلام کرد.

بساطی زاده ضمن انتقاد از اداره راه و شهرسازی گفت: با توجه به این که دانش آموزان برای رفتن به مدرسه باید عرض جاده ترانزیتی پلدختر – اندیمشک را در درون روستا طی کنند نبود سرعت گیر باعث حوادث خونین شده به طوری که طی چند سال اخیر بیش از 50 نفر در هنگام عبور از عرض جاده در روستا کشته شده اند.

وی افزود: در این راستا چندین بار برای نصب سرعت گیر در مبادی ورودی روستا به مسئولان ذی ربط مراجعه و مشکلات را منعکس ولی متاسفانه تا کنون اقدامی جدی و عملی جهت نصب سرعت گیر و رفع مشکل صورت نگرفته است که این امر اعتراض اهالی دهستان را برانگیخته است .

خبرنگاربرنا، برای اطلاعات از جزییات از این  حادثه رانندگی با فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر تماس گرفت که وی از دادن هرگونه اطلاعات به خبرنگار خودداری و اعلام کرد طبق قانون، نیروی انتظامی حق دادن اطلاعات در خصوص حادثه رانندگی را به خبرنگار ندارد و برای دریافت جزییات حادثه باید موضوع را از  پلیس راه ملاوی جویا شوید .

خبرنگار برنابه ناچار ، برای دریافت جزییات تصادف با فرمانده پلیس راه ملاوی تماس حاصل گرفت  که سرگرد اسماعیلی اعلام داشت در منطقه حضور ندارم  و  در تهران هستم و در نهایت  پلیس راه ملاوی هم از دادن جزییات حادثه رانندگی خودداری کرد.

پاسکاری خبرنگار بین نیروی انتظامی پلدختر و پلیس راه ملاوی در نوع خود جالب و موجب اعتراض خبرنگاران شهرستان شد .

فرمانده انتظامی و پلیس راه استان لرستان نیک به این موضوع واقف است که رسانه های نوشتاری و دیداری در بستر آگاه سازی جامعه در تحولات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و غیره نقش مهم و حائز اهمیتی دارند و امروز دنیای استکبار با در اختیار گرفتن همین رسانه ها ، گستره نفوذ خود را در دنیا بیشتر کرده است .

جا دارد ، به نیروهای تحت امر خود دستور دهند با خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند زیرا مردم این حق را دارند از مسائل ، مشکلات و اتفاقات رخ داده در محیط و منطقه خود اطلاع یابند و نگاه مردم به اطلاع رسانی خبرنگاران است و نباید آنها را از حق مسلمشان محروم کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز