مهرعلیزاده: با تدبیر دولت موفق شدیم از بدبینی بین المللی خارج شویم

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۶:۲۶
کد خبر: ۳۱۴۳۲۹
مهرعلیزاده: با تدبیر دولت موفق شدیم از بدبینی بین المللی خارج شویم
محسن مهرعلیزاده رئیس گردشگری اتاق بازرگانی تلاش 22 ماهه دولت برای خروج از بدبینی های بین المللی را ستود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محسن مهرعلیزاده، رئیس گردشگری اتاق بازرگانی، در کنگره 200 شهید دانشگاه تبریز و علوم پزشکی در ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس گفت: تقدیم بیش از 240 هزار شهید برای حفظ آرمان های انقلاب نشان از اعتقاد مردم به این نظام است.

وی افزود: امروزه در مقطع مهم کنونی و حضور دولت تدبیر و امید موفق شدیم پس از 22 ماه تلاش بدبینی های بین المللی را از بین ببریم و حالا برای انجام کارهای فوق العاده و استفاده از دوران پسا تحریم یک فرصت بی نظیر است.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: صنعت گردشگری امروزه جزو مهم ترین برنامه های کشورهای مختلف است و ما هم باید آنرا جدی بگیریم.

وی اظهار داشت : امروزه کشور ما از صنعت گردشگری بخصوص گردشگری مذهبی استفاده می کند و گردشگران زیادی از کشورهای اسلامی سوریه ، لبنان و عراق برای بازدید از اماکن متبرکه وارد کشورمان می شوند.

مهر علیزاده اضافه کرد : با کاهش جدی فروش نفت و قیمت آن برای عبور از مشکلات موجود بخصوص در کسری بودجه نیاز به توجه جدی به صنایع دیگر بخصوص صنعت نوپای گردشگری نیازمند توجه جدی مسئولین را می طلبد همانطور که کشور مصر حتی در این دوران موجود مشکلات داخلی این کشور توانسته با استفاده از این صنعت بسیاری از مشکلات خود را حل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز