مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات کبدی گلستان

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۴۴۸
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات کبدی گلستان
مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی:توقع از کبدی گلستان بخاطر پتانسیل بالای آنها بسیار زیاد است

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات کبدی گلستان با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع کبدی گلستان در گرگان برگزار شد.

در این آئین از زحمات عباسی رئیس سابق کبدی گلستان تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم سرپرستی داود طبرسا از مدیران ارشد و موفق گلستان تا برگزاری انتخابات به وی اهدا شد.

محمدرضا مقصودلو، رئیس گرگانی فدراسیون کبدی، اظهار داشت: گلستان به خاطر پتانسیل بالای کبدی اش همواره یکی از کانون های مورد توجه فدراسیون بوده و چون در همه تیم های ملی ایران دارای چندین ملی پوش و حتی مربیان تیم های ملی گلستانی هستند و باید تلاش های زیادی در این منطقه پیرامون کبدی کشور انجام شود.

مقصودلو اضافه کرد: راه اندازی کانون استعدادیابی و خانه کبدی از برنامه های اولویت دار ما برای گلستان است که امیدواریم طبرسا با پیگیری آنان کبدی گلستان را همچنان در صدر استان های ایران نگه دارد.

در ادامه این مراسم بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، گفت: ما روی همکاری های فدراسیون حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدواریم مقصودلو کماکان به مهد کبدی ایران نگاه بیشتری داشته باشد.

طیبی افزود: به طور قاطع با حضور طبرسا که مدیری لایق و ورزشی است کبدی گلستان با شتاب بهتر و بیشتری روند رو به رشد خود را طی خواهد نمود.

طبرسا، سرپرست جدید کبدی گلستان، در پایان این مراسم اظهار داشت: من دست همکاری را بسوی همه دراز می کنم و می خواهم با تعامل و همیاری همه دوستداران ورزش گلستان، کبدی کشور را به رده های بالای جهانی برسانیم.

1
نظر شما