مسئول مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه کشور :

بیش از ۱۰۰ هزار وب سایت خبری در کشور وجود دارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۴:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۴۶۴
بیش از ۱۰۰ هزار وب سایت خبری در کشور وجود دارد
ظرفیت فضای مجازی کشور در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی بایستی به کار گرفته شود.

مسئول مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه در حاشیه همایش سراسری مدیران استانی سازمان بسیج رسانه کشور  در کرمانشاه با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف گفت: وجود بیش از 10 میلیون وبلاگ و بیش از 100 هزار وب سایت خبری در کشور یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی کشور است که می‌تواند عرصه فرهنگ‌سازی و جهت‌دهی افکار عمومی در حوزه اقتصاد مقاومتی بکار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، نوید کمالی اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی و شکل‌دهی یک گفتمان و باور غالب در افکار عمومی بایستی از تریبون‌های مختلف در راستای بصیرت افزایی و بیان رهنمودهای آموزشی و اطلاع‌رسانی بهره گرفت و مطمئناً در این عرصه رسانه‌ها می‌توانند نقش ارزنده و تاثیرگذاری را ایفا نمایند .

وی افزود: وجود بیش از 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور منجر به ایجاد فضای تقاضای گسترده اخبار اطلاعات از بستر فضای مجازی شده است که این خود بستر لازم جهت شکل‌گیری بیش از 100 هزار وب سایت خبری و اشتغال هزاران فعال رسانه‌ای را فراهم نموده است .

کمالی ادامه داد : اقبال عمومی نسبت به رسانه های مجازی یک سرمایه استراتژیک در عرصه فرهنگ‌سازی و هدایت افکار عمومی کشور است که در صورت بهره‌گیری صحیح می‌تواند به عنوان بهترین ابزار تاثیر گذار در عرصه اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف بکار گرفته شود .

مسئول مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه کشور در پایان با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق اهداف و آرمان‌های سند چشم‌انداز 1404 است و در این مسیر بایستی از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور بهره گرفته شود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز