استاندار قزوین:

کمتر از ۵درصد مردم قزوین، ورزش همگانی انجام می دهند

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۵۷۰
کمتر از ۵درصد مردم قزوین، ورزش همگانی انجام می دهند
روزبه گفت: درحال حاضر استان قزوین بالغ بر یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت دارد که کمتر از 5درصد آن ورزش همگانی انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی روزبه استاندار قزوین در ششمین جلسه شورای ورزش همگانی استان بیان داشت: ترویج ورزش همگانی به طور جدی در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد اگرچه این جزو وظایف اولیه هر حکومتی است که ورزش همگانی را تحت حمایت و تقویت قرار بدهد.

وی افزود: یکی  از آرزوهای ما در کشور و استان این است که ائمه جماعات مساجد پس از اقامه نماز در نزدیکترین پارک حاضر و در راستای ترویج فرهنگ سلامت و نشاط اجتماعی با شهرندان و نمازگزاران به ورزش همگانی بپردازند.

استاندار ادامه داد: درحال حاضر استان قزوین بالغ بر یک میلیون و 250هزار نفر جمعیت دارد که کمتر از 5 درصد آن ورزش همگانی انجام می دهند.

وی گفت: باید همه پارک‌ها و فضاهای سبز در سطح شهرها و روستاها به همراه سالن های ورزش به ورزش همگانی اهتمام کنند چون متاسفانه همه ابزارها و شرایط زندگی جدید به سمت بی‌تحرکی و تنبلی انسان پیش می‌رود و آمار بیماری های قلبی و عروقی، جسمی و روانی نیز نگران کننده است فلذا  در چنین شرایطی باید ورزش همگانی را جدی گرفت.

استاندار با تاکید بر جذب سرمایه گذاری خصوصی در حوزه ورزش اظهار داشت: باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری ها زمینه و بستر جذب و مشارکت بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در زمینه ورزش و رشته های ورزشی فراهم شود چون سبک زندگی جدید به گونه ای است که سازمان ها و ادارات دولتی نمی‌توانند به تنهایی انتظارات جامعه را برآورده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز