آیت الله سیستانی:

نبرد با داعش، شریف ترین نبرد است

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۴:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۶۰۰
نبرد با داعش، شریف ترین نبرد است
حضرت آیت الله سیستانی تاکید کردند: نبرد با داعش، شریف ترین و شایسته ترین نبرد است، زیرا هدف آن دفاع از عراق و ملت عراق و آینده و عزت و کرامت و مقدسات عراق می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از خبرگزاری حوزه، عبدالمهدی حکیم نماینده پارلمان عراق با حضرت آیت الله سیستانی دیدار کرد.

حضرت آیت الله سیستانی در این دیدار بر لزوم حمایت مادی و معنوی حکومت از نیروهای مسلح قهرمان و داوطلبان بسیجی تاکید کردند تا این نیروها بتوانند با قاطعیت در برابر تروریست های داعش بایستند؛ چراکه نبرد با تروریست های داعش شریف ترین و شایسته ترین نیروها است و هدف آن دفاع از هستی و آینده ملت و عزت و کرامت و مقدسات تمام عراق می باشد.

عبدالمهدی حکیم گفت: آیت الله سیستانی در این دیدار بر لزوم مبارزه با فساد و مجازات مفسدان و خدمات رسانی به شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح دستگاه قضایی تاکید کردند و افزودند در این زمینه باید قوانین لازم نیز تصویب شود.

حضرت آیت الله سیستانی در این دیدار افزودند: مرجعیت فقط خطوط کلی اصلاحات را تبیین می کند، اما جزئیات عملی این کار بر عهده دست اندرکاران و مسئولان سه قوه است و ما امیدواریم در این کار موفق باشند و تصمیم های جدی بگیرند که بتواند مردم عراق را قانع سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز