مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه:

سازمان‌های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید احیا شدند

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۱۴۷۹۵
تشکیل سازمان‌های مردمی در دولت تدبیر و امید رونق بسیار خوبی داشته است.

نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشیِ ویژه سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: سازمان‌های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید احیا شدند.  

مجتبی قبادی ادامه داد: تشکیل سازمان‌های مردمی در دولت تدبیر و امید رونق بسیار خوبی داشته به طوری که تا پایان سال 92 تنها 97 سازمان در سطح استان کرمانشاه وجود داشت، اما تنها در سال 93، 108 پرونده برای تشکیل سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد.

وی افزود: همچنین توجه خوبی هم به حوزه بانوان شده، زیرا حدود 80 درصد از پرونده‌های صادره در این بخش بوده و فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به برگزاری چهارمین نشست منطقه‌ای و کارگاه های آموزشی سازمان‌های مردم نهادغرب کشور در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: نهایت اهتمام و تلاش خود را  برای هرچه بهتر برگزار شدن این نشست بکار خواهیم گرفت و به نوعی این دفتر در کنار دفتر بانوان و امور خانواده استانداری برای بهتر برگزار نمودن آن تلاش خواهد کرد.

قبادی با بیان این که دوره اول نشست سازمان‌های مردم نهاد در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به صورت مشترک، دوره دوم در یزد و دوره سوم به صورت مشترک در کرمان و هرمزگان برگزار شد، گفت: نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشیِ ویژه سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده در کرمانشاه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان بزرگترین نشست برگزار شده طی چهار دوره برگزاری آن می‌باشد، زیرا قرار است که 210 سازمان مردم نهاد در این نشست حضور داشته باشند در حالی که سه نشست قبلی تعداد سازمان‌های مردم نهاد به 100 هم نمی‌رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز