تاکید فرماندار شوش بر تکمیل پروژه های نیمه تمام

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۱۵۰۹۵
تاکید فرماندار شوش بر تکمیل پروژه های نیمه تمام
فرماندار شهرستان شوش بر تکمیل پروژه های نمیه تمام عمرانی و جاری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش برنا از خوزستان، رضا نجاتی فرماندار این شهرستان  در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شوش اظهارداشت: تکمیل و پیشرفت پروژه های این شهرستان منوط به تلاش جدی مسئولان دستگاه های اجرایی است و بر همین اساس باید مدیران در جذب اعتبارات دستگاه های خود پیگیر باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان شوش، ادامه داد: به همین منظور 161  میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی سال 94 به شهرستان شوش اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در بخش های ورزش، حمل و نقل، انرژی، زیربنایی و جاده سازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آموزش و آب و فاضلاب هزینه می شود، بیان داشت: بخشی عمده ای از این اعتبار نیز در حوزه راه و ترابری، راه روستایی، عمران شهری و روستایی در شهرستان شوش هزینه خواهد شد.

نجاتی افزود: پروژه های نیمه تمام در شهرستان شوش در اولویت اختصاص اعتبارات قرار دارند و در همین راستا، اعتبار تخصیص داده شده از محل اعتبارات تملک دارایی ها، صرف پروژه های نیمه تمام و بالای 80درصد پیشرفت می شود.

فرماندار شهرستان شوش، همچنین خاطرنشان کرد: این شهرستان جزء سه شهرستان استان بوده که توانسته دراعتبارات سال 93 بیشترین جذب را داشته باشد؛ بنابر این از مسئولان دستگاه های اجرایی انتظار می رود تا در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام همه تلاش خود را به کار بگیرند تا با جذب اعتبارات استانی و تملک دارایی ها بخش مهمی از این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز