سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

دایی از تجربه بالایی برای موفقیت صبا در جام حذفی برخوردار است

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۱۵۱۸۳
دایی از تجربه بالایی برای موفقیت صبا در جام حذفی برخوردار است
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: وضعیت تیم را در اردوی اردبیل بسیار خوب دیدم و به نظر من صبا نسبت به گذشته شرایط خوبی دارد و در آینده به نتایج خوبی دست خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنااز قم، محمدرضا کشوری‌فرد تصریح کرد: از نزدیک در اردبیل حضور یافتم تا در جریان روند آماده‌سازی تیم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال قرار بگیریم که خوشبختانه شرایط اردو بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: اردوی اردبیل بسیار برای تداوم آماده‌سازی تیم مطلوب بود، تیم بدن‌سازی بسیار شدیدی انجام داد و با این شرایط به نظر من صبا نسبت به گذشته فرق کرده و امید زیادی داریم که با تدابیر کادر فنی و عملکرد خوب ازیکنان خود بتواند نتیجه بهتری در ادامه لیگ بگیرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اضافه کرد: تنها چیزی که ما نسبت به سایر تیم‌های دیگر حاضر در لیگ برتر تا قبل از این تعطیلی کم داشتیم، آمادگی بدنی تیم بود و حالا با برگزاری اردوی 10 روزه در اردبیل، قطعا تدابیر کادر فنی برای تقویت تیم جواب می‌دهد.

وی یادآور شد: البته پیش از اینکه تیم ما به اردوی اردبیل برود شاهد بازی بسیار خوبی در هفته پنجم مقابل تیم پدیده مشهد بودیم و شما دیدید که خوشبختانه این بازی را بردیم، ضمن اینکه در اردوی اردبیل بازیکنان صبا انگیزه بالایی برای انجام بازی‌های خوب در ادامه لیگ نشان می‌دادند.

کشوری‌فرد در ادامه به بازی صبای قم با نیروی زمینی تهران در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: امسال برای جام حذفی برنامه داریم، خوشبختانه هم علی دایی انگیزه بالایی برای موفقیت تیم در جام حذفی دارد و هم اینکه این مربی سابقه قهرمانی در دوران بازی و مربیگری خود در جام حذفی را دارد و تجربه کافی برای موفقیت در جام حذفی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خود را در دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیمی از لیگ دسته اول جام آزادگان یعنی نیروی زمینی تهران برگزار می‌کند و صد در صد به دنبال پیروزی در این بازی خواهد بود.

کشوری‌فرد ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود از دوره جدید جام آزادسازی خرمشهر عصر روز پنجشنبه نوزدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی تهران از تیم‌های دسته اول جام آزادگان به میدان می‌رود.

تیم فوتبال صبای قم از روز ششم شهریور ماه و بلافاصله بعد از پیروزی یک بر صفر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم پدیده مشهد راهی اردوی آماده‌سازی اردبیل شد و بعد از بازی نوزدهم شهریور در جام حذفی مقابل نیروی زمینی تهران، روز بیست و سوم شهریور ماه در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم استقلال‌صنعتی خوزستان می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز