با حضور بخشدار شهرستان قدس:

مشکلات صنعت‌گران و صنایع بررسی شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۹:۳۵
کد خبر: ۳۱۵۳۷۶
مشکلات صنعت‌گران و صنایع بررسی شد
مشکلات صنایع سطح شهر وصنعتگران هفت جوی شهرستان قدس در جلسه‌ای با حضور بخشدار این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ، مشکلات صنایع سطح شهر و صنعتگران شهرستان قدس با حضور علیرضا رمضانی بخشدار و عقبایی رئیس اداره صنعت ومعدن تجارت شهرستان ، و اعضای صنایع در محل کارخانه رنگسازی رجبی برگزار شد.

بخشدار شهرستان قدس طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: بخشی از مشکلات صنایع شهرستان به مسائل کلان و سیاست‌هایی که در گذشته اعمال شده برمی‌گردد و بخشی هم مربوط به پیامد تحریم‌های علیه کشور بوده که صنایع شهرستانی از این امر مستثنی نبوده و متضرر شدند.

رمضانی  افزود: باید کارگروه‌هایی از بخش‌های مختلف صنایع با مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه تشکیل شود تا مشکلات  صنایع شهرستان، از جمله امنیت مناطق صنعتی ،ساماندهی معادن،بررسی اسناد اوقافی ،جلوگیری نقاطی که نخاله های ساختمانی تخلیه می شود  و همچنین تفکیک مناطقی که در بستر رودخانه قراردارد از یکدیگر جداسازی  و اتاق فکری برای این منظور تشکیل شود.photo_2015-09-07_09-42-42

وی با اشاره به این‌که بخشی از صنایع شهرستان در روستاها و بخش ها مستقر هستند ومشکلاتی در زمینه کاربری کشاورزی با اداره جهاد کشاورزی پیدا نمودند، بیان داشت: در این باره تلاش خواهیم کرد با مساعدت فرماندار محترم شهرستان به این دست از صنایع کمک شود و علاوه بر این از مسئولان جهاد کشاورزی و تسهیلات صنایع نیز دعوت می‌شود تا به شهرستان آمده و جلسه ای با حضور صنعتگران داشته باشند و از نقطه نظرات و مشکلات آن‌ها آگاه شوند.

بخشدار شهرستان قدس اظهار کرد،جلساتی با دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهیم داشت تا حد امکان و در چارچوب قانون با صنعتگران همکاری کنند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اهتمام مجدانه برای پیگیری مشکلات صنعتگران، بازدیدهای میدانی از صنایع شهرستان در دستور کار است.

بر پایه این گزارش، در این جلسه صنعتگران بخشهای مختلف مشکلات خود را مطرح و راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت صنعت در شهرستان قدس را بیان کردند.

خبرنگار:کیایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز