استاندار کرمانشاه:

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از تعهدات دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۸:۵۶
کد خبر: ۳۱۵۴۰۱
تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از تعهدات دولت تدبیر و امید است
تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه امری ضروری و الزامی است.

نشست شورای تامین مسکن استان کرمانشاه در طرح مسکن مهر باحضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از تعهدات دولت تدبیر و امید به مردم محروم کشور است که تا پایان سال 95 به بهره‌برداری کامل خواهند رسید.

ابراهیم رضایی‌بابادی اظهار داشت: تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه امری ضروری و الزامی  است، چون که پروژه‌های مسکن مهر این استان به اقشار کم درآمد و محروم اختصاص دارد و باید در اسرع وقت به صاحبان آن‌ها تحویل داده شود.   

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اتمام این پروژه‌ها و همچنین پیگیری و راهبرد دولت محترم؛ وظیفه مسئولین استانی است که برای تکمیل نهایی پروژه‌های مسکن مهر با سرعت بیشتری اقدام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: پروژه های مسکن مهر مختص خانواده های محروم است که امیدواریم تا پایان سال 95 فاز اجرایی کامل آنها رقم بخورد و متقاضیان صاحبخانه شوند.

احمد اصغری ‌مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز گفت: تلاش دولت محترم تدبیر و امید بر این اساس است که کلیه پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 95 به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: قطعاً اتمام پروژه‌های مسکن مهر از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است که بایستی با جدیت از سوی مسئولین استانی پیگیری و دنبال شود.

گفتنی است در استان کرمانشاه 67 هزار واحد پروژه مسکن مهر وجود دارد که 47 هزار واحد آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 20 هزار واحد آن در شهرهای  زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث شده است و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 89 درصد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 81 درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز