آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با استاندار قم:

وظیفه خدمت در شهر قم بسیار سنگین است/نسبت به استاندار قبل پرکارتر باشید

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۵:۰۹
کد خبر: ۳۱۵۵۷۰
وظیفه خدمت در شهر قم بسیار سنگین است/نسبت به استاندار قبل پرکارتر باشید
یکی از مراجع تقلید با اشاره به ویژگی‌های خاص شهر قم گفت: وظیفه خدمت در شهر قم بسیار سنگین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز در دیدار استاندار قم گفت: قم به عنوان پایگاه اهل بیت (ع) و مرکزیت دینی کشور از حساسیت بالایی برخوردار است و این امر بار تکلیف مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

این مرجع تقلید ویژگی مذهبی بودن قم را مورد توجه قرار داد و افزود: شهر قم از امتیازی خاص نسبت به سایر شهرهای کشور برخوردار است و هر کسی در هر پستی در این شهر خدمت می‌کند باید به این موضوع توجه داشته باشد.

وی وجود مرکزیت دینی و مراجع تقلید را بزرگترین امتیاز شهر قم دانست و بیان کرد: مردم نسبت به مرجعیت و شهر قم دیدگاهی خاص دارند که این دیدگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ادامه داد: شیعیان و پیروان ما در داخل و خارج ایران خواسته‌ها، پیام‌ها و انتظاراتشان را به ما می‌گویند و از ما می‌خواهند تا حرف آنها را به گوش مسئولان برسانیم.

وی خطاب به استاندار قم اظهار داشت: شما منصب حکومت را در دست دارید و جزء بدنه حکومت هستید بنابراین مسئولیت این امر بر دوش شما گذاشته شده است، مهم نیست که در چه لباسی هستید مهم این است که نسبت به مسئولیتی که دارید متعهد بوده و در عمل صادقانه کوشا باشید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه شما باید نسبت به مسئول قبلی پر کارتر باشید ابراز کرد: امیدواریم که اقدامات شما موجب ارتقاء شهر قم شود.

وی تاکید کرد: هر مسئول باید در زمان خدمتش طوری عمل کند که پس از اتمام ماموریتش در آن سمت، از او به نیکی یاد کنند.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید قم گفت: کاری کنید که ما بتوانیم مبلغ شما باشیم و خود ما از شما تقلید کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز