بازوند:

استانداری لرستان از تیم خیبر خرم آباد حمایت می کند

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۵۸۰۰
استانداری لرستان از تیم خیبر خرم آباد حمایت می کند
-استاندار لرستان گفت:با رایزنی های انجام شده مشکلات مالی تیم فوتبال خیبر خرم‎آباد به زودی رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مالی تیم خیبر،افزود:طبق توافق انجام شده با هیأت فوتبال استان برنامه‎ای تهیه شده است تا مطابق آن مشکلات مالی تیم فوتبال خیبر خرم آباد را حل خواهیم نمود.
وی با اشاره به اینکه استانداری لرستان قرار است مبلغ 3 میلیارد ریال به شهرداری خرم‎آباد برای کمک به تیم فوتبال خیبر خرم آباد پرداخت نماید،اظهار داشت : این سیستم یک روش بوده اگر شهرداری این کار انجام ندهد از طریق دیگری این مشکل را حل خواهیم کرد.
بازوند با اشاره به اینکه شهرداری باید مصوبه بدهد و به محض اجرای این کار ما پول را پرداخت خواهیم کرد ،افزود: خیلی نگران این موضوع نیستیم و اگر شهرداری همکاری نکند ما دنبال راهکار دیگری می‎رویم.
استاندار لرستان با بیان اینکه باید مشکل فوتبال را حل خواهیم کرد،اظهار داشت : براساس توافق انجام شده مبلغی از این پول را استانداری لرستان و مبلغی هم از طریق اسپانسر که دنبال جذب حامی مالی هستم پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه اینگونه مشکلات در لیگ دسته اول و استان‎های برخوردار همجوار نیز امری عادی است ،اظهار داشت :آنچه که مسلم است فوتبال‎دوست‎های عزیز نباید نگران باشند و مشکل خیبر را رفع و قول می‎دهم که پول‎شان را به موقع پرداخت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز