گرشاسبی در خانه تکواندو پایتخت:

ورزش تهران باید حرف اول را در کشور بزند

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۹:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۰۰۶
ورزش تهران باید حرف اول را در کشور بزند
مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، در حاشیه برگزاری رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران به همراه سرپرست هیات تکواندو استان تهران از مجموعه ورزشی خانه تکواندو پایتخت بازدید کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی خانه تکواندو پایتخت،حمید گرشاسبی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی تکواندو به تمامی تکواندو کاران پایتخت در گفتگو با روابط عمومی گفت: تکواندو تهران به واسطه پایتخت نشینی خود باید به عنوان یک نماد و الگو برای تمامی استان ها باشد، چراکه این پتانسیل و توان را دارد تا بتواند با حضور قدرتمند خود در میادین ملی همواره در جایگاه نخست ایران بایستند و بیشترین سهم را در اردوهای ملی و اعزام های بین المللی به خود اختصاص دهد.

garsha tek1
وی در ادامه افزود: ورزش تهران باید با یک برنامه ریزی مناسب ،تلاش ویژه و همکاری و تعامل متقابل تمامی مسئولان ورزشی باید با شتاب به روزهای اوج خود برسد و حرف اول را در ایران بزند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست هیات تکواندو استان تهران گفت: تکواندو پایتخت با حضور مدیران پر تلاش و توانمند باید سرآمد تمام رشته های ورزشی در سطح استان باشد و به طور حتم با اتحادو هماهنگی به روزهای اوج خود خواهد رسید .

گرشاسبی اظهار داشت: به طور حتم وقتی تهران رو به جلو و پیشرفت حرکت کند، استان های دیگر هم حرکت خواهند کرد، زمانی که پایتخت قله های موفقیت را طی می کنند، دیگر استان ها نیز انگیزه ای مضاعف پیدا خواهند کرد تا به پایتخت نشینان نزدیک شوند که همین امر موجب خواهد شد خروجی ورزش کشور در تمامی میادین ارتقاء یابد و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران کشور عزیزمان باشیم .
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تقدیر از قهرمانان و مدال آوران مسابقات بین المللی و کشوری گفت: متاسفانه طی سال های گذشته مراسم تقدیر از قهرمانان، مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش استان تهران به فراموشی سپرده شده بود، اما مجددا اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد به پاس قدردانی از زحمات و تقدیر و تشکر از قهرمانان خود طی مراسمی که در پایان سال برگزار خواهد شد، علاوه بر تقدیر از قهرمانان،مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی و دارندگان مدال طلای مسابقات کشوری از مدیران برتر هیات ها، شهرداری و فرمانداری ها تقدیر و تجلیل کند تا مسئولان و هیات های ورزشی پر کار و کم کار پایتخت مشخص شود واین مراسم تشویقی باشد برای مسئولان پر کار و انگیزه ای برای مدیران کم کار .
گرشاسبی در پایان بیان داشت: بسیار خوشحالم امروز در جمع خانواده بزرگ تکواندو پایتخت هستم و شاهد این همه استعداد در این رشته المپیکی می باشم. بازدید از مجموعه تکواندو پایتخت به جهت ایجاد یک فضای مناسب ورزشی و رفاهی برای تکواندو کاران استان تهران انجام شد و در نظر داریم با ایجاد یک فضای مناسب و در شان هیات تکواندو پایتخت، برای قهرمانان آینده این مرز و بوم امکانات مناسبی را فراهم نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز