مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ورزش استان با شش پله صعود از رتبه ۳۱به ۲۶ ارتقاء یافت

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۶۰۱۰
ورزش استان با شش پله صعود از رتبه ۳۱به ۲۶ ارتقاء یافت
ایزدپور اظهار کرد: در دو سال اخیر تمام 42 رشته ورزشی فعال در کهگیلویه و بویراحمد چند پله در سطح ملی رشد داشته اند و ورزش این استان هم اکنون در کشور دارای جایگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان گفت: پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیر کسب شده در ورزش این استان به ویژه در طول دو سال اخیر با حمایت متولیان امر و مسوولان اجرایی استان حفظ شده و ارتقا یابد.

جهانبخش ایزدپور بااشاره به رونق ورزش استان در سال گذشته افزود: امسال نیز رتبه ورزش استان در کشور با شش پله صعود از 31 به 26 ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه موفقیت ها و پیشرفت های ارزنده ای در ورزش کهگیلویه و بویراحمد بدست آمده ابراز داشت: در طول دو سال اخیر به طور مطلوب و شایسته از سوی رسانه ها و خبرنگاران این استان انعکاس نیافته و به مردم و مسوولان اجرایی استان اطلاع داده نشد.

ایزدپور اظهار کرد: در دو سال اخیر تمام 42 رشته ورزشی فعال در کهگیلویه و بویراحمد چند پله در سطح ملی رشد داشته اند و ورزش این استان هم اکنون در کشور دارای جایگاه است.

وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد اکنون دارای شش قهرمان آسیایی و جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان است و چنین امر مهمی با همت ورزشکاران و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان این استان و حمایت های برخی مدیران اجرایی استان محقق شد.

ایزدپور ابراز داشت: در سال های 91 تا 93 با حمایت برخی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری های مسوولان اداره کل ورزش و جوانان این استان افزون بر 420 میلیارد ریال اعتبار ملی از محل اعتبارات نفت دریافت و در امر ورزش استان هزینه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با این میزان اعتبار عملیات اجرایی حدود 90 پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

ایزدپور گفت: سرانه کنونی فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد یک متر و هفت صدم سانتیمتر است و استان از این لحاظ در رتبه اول کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: با افتتاح 30 پروژه ورزشی در حال ساخت در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود که سرانه فضای ورزشی این استان تا اواخر امسال به حدود یک متر و 47 صدم سانتیمتر برسد.

ایزدپور اظهار کرد: با تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد فضای زیرساختی ورزش این استان در حال تامین و آماده سازی است.

وی خواستار تعیین افق برای سال 95 ورزش کهگیلویه و بویراحمد و برنامه ریزی های لازم در زمینه رشد و توسعه رشته های ورزشی پایه در این استان شد.

ایزدپور عنوان کرد: مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد سی و هشتمین مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی استان در طول 20 ماه گذشته است که اقدام ارزنده ای به شمار می رود.

در این نشست آرش محمدی با کسب 18 رای از مجموع 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

نظر شما