استاندار لرستان:

باید رقابت و فعالیت جریانات سیاسی همراه با تعامل باشد/مخالف تندروی و افراطی‌گری هستم

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۱۲۱
استاندار لرستان گفت: با هرگونه تندروی و افراطی‌گری سیاسی به شدت مخالف هستیم و سیاست گذاری های مشترک در چهار حوزه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در خصوص انتخابات صورت گرفته است

استاندار لرستان گفت: با هرگونه تندروی و افراطی‌گری سیاسی به شدت مخالف هستیم و سیاست گذاری های مشترک در چهار حوزه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در خصوص انتخابات صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  هوشنگ بازوند افزود: مخالف هرگونه تندروی و افراطی‌گری سیاسی هستیمو باید رقابت و فعالیت جریانات سیاسی در عین رفاقت باشد تا مردم از فضای انتخاباتی استقبال کنند.

وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال را از اصلی ترین شاخصه های این انتخابات دانست و افزود: باید اعتماد سازی درستی برای جریانات سیاسی و نامزدهای انتخاباتی توسط مسوولان و رسانه ها انجام شود.

بازوند تصریح کرد: به مردم اطمینان داده می شود قانون توسط مجریان و ناظران انتخابات مبنا قرار داده شده و بدون شک انتخابات با روند صحیح و سالمی برگزار می شود.

وی با تاکید بر تاثیر رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم اظهار داشت: رسانه ها و صدا و سیما باید برنامه های مدونی برای این مهم داشته باشند و با توجه به ظرفیت رسانه ای استان، این امر به خوبی در لرستان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: به شدت با هرگونه تندروی و افراطی گری سیاسی مخالف هستیم و سیاست گذاری های مشترک در چهار حوزه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در خصوص انتخابات صورت گرفته است.

بازوند همچنین از مردم خواست نسبت به شعارها و وعده های نامزدهای انتخاباتی آگاهانه عمل کنند چراکه به طور مثال کاندیدی که شعار می دهد پالایشگاهی را توسط دولت به محل معینی منتقل می کند نمی داند که دولت حق تاسیس کارخانه ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز