کاپیتان پیکان در گفتگو با برنا:

پیکان با انرژی جوانانش به لیگ برتر باز خواهد گشت

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۷:۲۵:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۲۷۵
پیکان با انرژی جوانانش به لیگ برتر باز خواهد گشت
صادق بارانی هافبک دفاعی تیم پیکان در گفتگو با برنا ،هدف این تیم را برگشت به لیگ برتر با جوانانش ذکر نمود.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران غرب، صادق بارانی هافبک دفاعی تیم خودروسازان هدف امسال تیم  مدعی جوان شده و پر انرژی پیکان راصعود به رقابتهای لیگ برتر به مربیگری مرزبان دانست واظهارداشت ،لیگ چهاردهم هرچه بود تمام شد و به خاطره ها پیوست و باید به فکر بازی های لیگ آزادگان امسال باشیم.

 وی درباره وضیعت تیمش گفت، خدا رو شکر تیم جوان و خوبی داریم و بچه ها با انگیزه در بازی ها حاضر می شوند. نتایج خوبی گرفتیم که برای شروع کار رضایت بخش است. بچه ها یک دل هستند و همگی برای موفقیت تیم تلاش می کنند

کاپیتان پیکان با بیان اینکه لیک آزادگان با حضور 20 تیم و در یک گروه برگزار می شود افزود،این روش جدید برای مسئولان وتیم ها تجربه جدیدی محسوب به حساب می آید وبا توجه به اینکه هنوز 4 هفته از این رقابتها را پشست سر گذاشته ایم پیکان با 10 امتیاز در صدر جدول قرا دارد.

بارانی اضافه کرد: سطح رقابتها بدلیل کیفیت خوب بیشتر زمین های فوتبال بالاست  و امیدوارم در طول فصل نیز با همین کیفیت برخوردار باشد ، بازی در زمین های هموار و خوب کیفیت فوتبال را نیز بالا می برد و باعث می شود تیم ها فوتبال را روی زمین  بازی کنند.

وی در پایان درباره نتیجه دیدار تیم های پیکان و نساجی مازنداران که امروز 4شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار میشود گفت،با توجه به پتانسیلی خوبی که در تیم هست امیدواریم بتوانیم با تلاش،همت بازیکنان و هدایت مربیان این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و راه صعود به لیگ برتر را از همین ابتدای رقابتها هموار نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز