کرمی زند در گفتگو با برنا:

کشف بیش از ۵۴ کیلو مواد مخدر در شهرستان قدس

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۸:۳۷
کد خبر: ۳۱۶۵۵۵
کشف بیش از ۵۴ کیلو مواد مخدر در شهرستان قدس
فرمانده انتظامی شهر ستان قدس از کشف 54کیلو و 800گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب استان ، سرهنگ کرمی زند درتشریح این خبر گفت: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن قاچاقچیان ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس با همکاری دایره دوم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به شناسایی محموله بزرگ مواد مخدر شدند که برای توزیع در شهرستان های استان تهران وارد شهر قدس شده بود .

وی گفت : در این خصوص اکیپی از این پلیس بلافاصله به محل اعزام و با کسب دستور مقام محترم قضایی وارد منزل متهمان شده و از مخفیگاه آنان مقدار 54 کیلو و 800 گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پراید و دستگیری 2نفر قاچاقچی مواد مخدر بیان داشت: بازجویی از متهمان تا روشن شدن تمام زوایای پنهان پرونده ادامه دارد لذا در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری باند سارقان با بیش از 20 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت :در پی شکایت های مردمی مبنی بروقوع سرقت منازل در یکی از محلات شهر ،پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی و گزارش مالباختگان مشخص گردید سارقان 3نفر بوده که با شگردی خاص وارد منازل می شده اند که در این رابطه فردی به هویت"ح.م" شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با کسب دستور قضایی متهم در منزلش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل گردید که در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی گردید ولی در مواجه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشود و همدستان خود را که "ع.ن"و زنی به نام"م.خ"بودند معرفی نمود.

وی در رابطه با نحوه سرقت عنوان نمود: سارقان با پرسه زنی در محلات شهر خانه های خالی را شناسایی و اقدام به سرقت می کردند و در مواردی هم که فقط زن صاحب خانه در منزل حضور داشت متهم با ترفند فالگیر یا شهرستانی بودن و استفاده از سرویس بهداشتی وارد منزل شده و با ضرب و شتم صاحبخانه وی را بیهوش و با کمک همدستانش اقدام به سرقت اموال میکردند.

نظر شما