استاندار خوزستان:

با هیچکس تعارف نداریم/ همه دستگاه های اجرایی خوزستان باید برای پشتیبانی از زائران حسینی آمادگی داشته باشند

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۶۰۱
با هیچکس تعارف نداریم/ همه دستگاه های اجرایی خوزستان باید برای پشتیبانی از زائران حسینی آمادگی داشته باشند
خبرگزاری برنا: استاندار خوزستان عنوان کرد: با هیچکس تعارفی نداریم و همه دستگاه های اجرایی استان باید به فراخور وظایف خود برای پشتیبانی زائران حسینی در ایام اربعین ، آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان، عبدالحسین مقتدایی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، عنوان کرد: تمام واحدها اعم از برق، آب و فاضلاب، مخابرات و غیره امروز باید به فراخور نوع خدماتی که ارائه می‌کنند به میدان بیایند و کار کنند تا بتوانیم خدای ناکرده از بروز بحران‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که باید برای مقابله با بحران‌های اجتماعی احتمالی که ممکن است در داخل مرزهایمان و یا عراق دامن گیر زوار شود، آمادگی داشته باشیم، بیان داشت: بر اساس بررسی های اولیه به این نتیجه رسیده ایم که همگان اعم از مردم و مسئولان در تجمیع و فراهم سازی امکانات برای ارائه خدمات به زوار حسینی دست به دست یکدیگر داده‌اند و در این زمینه موفق عمل کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: سهم خوزستان به عنوان دروازه ورود تشییع در خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) است، کسانی که از مرزها عبور می‌کنند چه عراقی‌هایی که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند و یا ایرانی‌هایی که برای زیارت عتبات عالیات به عراق می‌روند باید از امکانات خوب رفاهی و تغذیه‌ای برخوردار شوند.

مقتدایی با مطلوب خواندن وضعیت آماده‌سازی فضای مرزهای شلمچه و چزابه به منظور استقبال از زوار اربعین تصریح کرد: هیچ دستگاهی نباید به بهانه داشتن و یا نداشتن پول و اعتبارات مورد نیاز از انجام وظیفه محوله در این بخش کوتاهی و یا اهمال کند.

 

 

نظر شما