با حضور فرماندار قائمشهر؛

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۵:۱۱
کد خبر: ۳۱۶۶۸۲
جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد
اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار قائمشهر، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، مهدی محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: در این جلسه از ادارات و ارگان های شهرستان خواستاریم تا پنج شنبه جمع بندی نهائی را به سپاه برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسمات تحویل دهند.

وی تصریح کرد: تمام برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به‌گونه‌ای تنظیم و تدوین شود که جانفشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی به‌طور شایسته نشان داده شود.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اجرای برنامه های  ارزنده از سوی تمامی دستگاه های اجرایی بیان داشت: در هفته دفاع مقدس شاهد اجرای سه نوع برنامه، درون سازمانی از جمله افتتاحیه مجتمع فرهنگی کتابخانه قراخیل و افتتاح دو پروژه آب رسانی برای آحاد مردم در سطح شهرستان هستیم که می بایست تمامی دستگاه های اجرایی با تمام امکانات و توان خود در اجرای هرچه بهتر برنامه ها مشارکت داشته باشند.

در ادامه سرهنگ یعقوبی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قائمشهر، هم به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قائمشهر اشاره کرد و گفت: در جهت گرامیداشت این ایام فرخنده برنامه هایی تدارک دیده شده است که با همکاری مردم و مسئولین به اجرا گذاشته خواهد شد.

 وی افزود: از 31 شهریور تا 6 مهر ماه عناوین ایام برنامه های هفته دفاع مقدس در سال 94با نماد اقتدار و عزمت ایران اسلامی اعلام شده که لازم است تمامی ادارات در راستای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های این هفته ارزشمند و همیشه ماندگار تاریخ انقلاب  تلاش نمایند.

فرمانده مقاومت سپاه در پایان به پاره ای از برنامه ها اشاره کرد و گفت: رژه حماسی با حضور بسیجیان و رزمندگان ، غباروبی و عطر افشانی مزار شهداء، پیاده روی خانوادگی، دیدار با امام جمعه شهرستان برای بیعت بستن با ولی فقیه، دیدار با خانواده های ایثارگران و شهداء و تجلیل از آنان و... را از جمله این برنامه ها دانست.

سرهنگ یعقوبی تصریح کرد: غیر از این برنامه ها حدود 350 برنامه در طول هفته دفاع مقدس در ناحیه و حوزه ها برپا می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز