از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دانشگاه موفق در راه اندازی سامانه CMMS

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۷۹۶
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دانشگاه موفق در راه اندازی سامانه CMMS
در سمینار علمی مدیران امور عمرانی "دفاتر فنی " دانشگاههای علوم پزشکی کشور از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزو دانشگاههای موفق در خصوص اجرا و عملیاتی کردن سامانه cmms نگهداشت مکانیزه تاسیسات بیمارستانی مورد تقدیر قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس محمود احمدی پور بندری مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : این سامانه یک سامانه ملی است و با دسترسی های مختلف در سطح نیروهای تاسیساتی بیمارستان تا سطح وزارت بهداشت طراحی شده است .

مهندس احمدی پور بندری افزود : این سیستم عملیات برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده مربوط به سرویس ، تعمیر و نگهداری تاسیسات بیمارستانی را تحت مدیریت قرار می دهد .

وی تصریح کرد : این سامانه در 34 بیمارستان کشور بعنوان پایلوت به اجرا در آمده است ؛ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز جزو این بیمارستانهاست که با پشتیبانی کارشناسان دفتر منابع فیزیکی وزارت بهداشت و اقدامات شبانه روزی نیروهای دفتر فنی دانشگاه و تاسیسات بیمارستان همچنین با حمایت رییس بیمارستان و  معاونت توسعه دانشگاه ، این سامانه ظرف مدت کوتاهی در گامهای اول مستقر شد .

مدیر امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد : اکنون کلیه اقدامات نگهداشت تاسیسات بیمارستان تحت این سامانه در حال انجام است .

مهندس احمدی پور یادآور شد : یکی از دستاوردهای این سامانه بزرگ که به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین سامانه نگهداشت کشور مطرح شده است ، تحول در سرعت ، دقت و کاهش هزینه است همچنین با توجه به اعمال نگهداشت پیشگیرانه و برنامه ریزی شده تاسیسات بیمارستانی خرابی به حداقل خواهد رسید .

مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد : دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توانسته است در گام اول در استقرار سامانه cmms " نگهداشت مکانیزه تاسیسات بیمارستانی" با موفقیت عمل نماید و در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور به عنوان دانشگاه موفق از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت لوح تقدیر کسب نماید .

نظر شما