سرپرست تیم فوتبال ایثار جیرفت در گفت‌وگو با برنا:

برای پیروزی مقابل فولاد راهی اهواز شده‌ایم

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۶۹۲۱
برای پیروزی مقابل فولاد راهی اهواز شده‌ایم
تیم فوتبال ایثار جیرفت چندی پیش با قهرمانی در لیگ استان کرمان جواز حضور در رقابت‌های جام حذفی و لیگ دسته 3 فوتبال کشور را کسب کرد. این تیم در دور اول رقابت‌‌های جام حذفی می‌بایست در برابر صنعت نفت نوین آبادان حاضر شود که به دلیل عدم حضور تیم آبادانی، ایثار به مرحله بعدی راه یافت و در مرحله بعد تیم فوتبال جیرفت با پشت سر گذاشتن شیرین‌فراز گلستان راه مرحله بعدی شد و حالا پس از پشت سرگذاشتن نفت آبادان و شیرین فراز گلستان باید در مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کند، آن هم در ورزشگاه غدیر اهواز. خبرگزاری برنا برای کسب خبر از آخرین وضعیت تیم فوتبال ایثار جیرفت با سرپرست این تیم جیرفتی گفت‌وگویی انجام داده است که در پی می‌آید:

**برای شروع از سیری که طی شد تا به این مرحله رسیدید، بگویید...

ما برای اولین بار با ثبت یک رکورد با 24 بازی بدون شکست توانستیم قهرمان استان کرمان شویم و در جام حذفی و لیگ دسته 3 فوتبال کشور حاضر شویم. به ترکیب سال قبل خود چند بازیکن جدید اضافه کرده‌ایم که همه بومی هستند. ما در اولین دور از جام حذفی می‌بایست برابر تیم فوتبال صنعت نوین نفت آبادان حاضر شویم که با انصراف این تیم راهی دور بعدی شده و با دو گل در جیرفت از سد تیم قهرمان استان گلستان گذشتیم و در روز جمعه هم باید در برابر تیم فولاد خوزستان حاضر شویم.

**فکر می‌کنید برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان چه نتیجه‎‌ای کسب خواهید کرد؟

ما برای گرفتن نتیجه و کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان راهی اهواز شده‌ایم و حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم فولاد نخواهیم بود و با توجه به روحانیت فضای حاکم بر تیم و همدلی بین بچه‌ها به امید خدا از حیثیت فوتبالی شهر و استان‌مان دفاع خواهیم کرد. ما تمرینات خوب و سنگینی داشته‌ایم و امیدواریم در این مسابقه نتیجه بگیریم و در حقیقت ما بیش از هزار کیلومتر راه را آمده‌ایم که دست پر از اهواز برگردیم.

**فولاد خوزستان سابقه چند دوره قهرمانی در لیگ برتر را دارد و درواقع سطحش با سطح تیم فوتبال شما متفاوت است، در این مورد نظرتان چیست؟

ما برای فولاد خوزستان احترام زیادی قائلیم ولی در حال حاضر در فوتبال آکادگی، روحی و روانی، جسمانی و فنی حرف اول را می‌زند که از این بابت تیم ما در سطح خوبی است و حریف سختی برای فولاد خواهیم بود و محکم و منسجم در برابر فولاد خواهیم جنگید.

**صحبت پایانی...

در پایان از همشهریان خوبم می‌خواهم که با دعای خیرشان حامی ما باشند که بتوانیم با کسب نتیجه مطلوب از زمین خارج شویم. همچنین دست مربی تیم و بازیکنان را می‌بوسم که بدون هیچ چشمداشتی تمام توانشان را گذاشته‌اند و تقاضایی هم از مسئولین دارم که اگر به این تیم بها دهند مطمئن باشند که ما ظرف چند سال آینده در لیگ یک خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز