نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان تهران برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۹۴۸
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان تهران برگزار شد
حجت الاسلام والمسلمین قمی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های تهران گفت: تغییر ماهیت شبکه 5 سیما با عجله انجام شد وحق استان تهران در بیان توانایی ها و ویژگی هایش ادا نشده است.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنااز تهران ،معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان تهران گفت:‌‌متاسفانه در زمینه تغییر ماهیت شبکه 5 سیما با عجله تصمیم گیری شد و خوب بود شبکه 5 به همان هویت پیشین خود با عنوان شبکه تهران باقی می ماند.

وی با اشاره به ویژگی های روابط انسان در جهان طبیعت گفت:انسان در دنیا چهار نوع ارتباط ‌دارد که از آن جمله رابطه انسان با خدا، ارتباط انسان با طبیعت و جهان پیرامون خود،رابطه انسان با انسان های دیگر و ارتباط انسان با خود است.

او با اشاره به اینکه ارتباط انسان با خود اصل همه روابط در جهان است گفت:‌اگر انسان خود را گم کند ارتباط با دیگران معنا ندارد 02

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: امام باقر(ع) می فرمایند: تعجب می کنم از افرادی که چیزی را گم کرده و در جست و جوی آن هستند اما خود را گم کرده اند و به دنبال خودشان نیستند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه روابط عمومی قبل از آنکه یک علم باشد ،هنر و استعداد ذاتی است گفت:توانایی در روابط عمومی فقط با تحصیل به دست نمی آید و لازم است پیش از برقراری ارتباط با دیگران،ارتباط با خودمان را تنظیم کنیم و از خودمان دور نشویم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ارتباط با خدا را تابع ارتباط انسان با خود دانست و گفت:‌ خداوند در قرآن می فرماید: از رگ گردن به شما نزدیکتر هستم. این نشان می دهد خدا بخشی از وجود ما است.

وی ادامه داد:‌ به وجود پیمغمبر (ص) در اسلام افتخار می کنیم که همه سخنانش مایه مباهات ما است و در حوزه های مختلف محیط زیست و نگهداری از طبیعت،احترام به نیازمندان و دستگیری از آنها،تساوی حقوق زن و مرد و توجه به علم آموزان نکات ارزشمندی بیان کردند.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری برقراری ارتباط صحیح با افراد جامعه را از ویژگی های مهم روابط عمومی ها دانست و گفت:‌ از دیدگاه اسلام اصولی در برقراری ارتباط با دیگران وجود دارد که حساسیت کار روابط عمومی را نشان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز