نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

شهرستان قائمشهر از پروژه های ملی کمی برخوردار است

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۰۰۵
شهرستان قائمشهر از پروژه های ملی کمی برخوردار است
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی اظهار کرد: باید به پروژه های استانی و ملی توجه ویژه ای شود تا در زمینه دریافت بودجه اقدامات جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، کمال علیپور با تاکید بر اینکه برای بودجه سال 95 باید تصمیم جدی صورت گیرد، افزود: باید به پروژه های استانی و شهرستانی توجه ویژه ای شود، چراکه همیشه دیر به شرایط بودجه ای توجه می شود.

وی ادامه داد: باید به پروژه های استانی و ملی توجه ویژه ای کرد تا در زمینه دریافت بودجه اقدام جدی صورت گیرد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید براینکه نگرانی هایی در جاده جویبار به قائمشهر وجود دارد، تصریح کرد: این پروژه را باید در دستور کار پروژه های استانی قرار دهیم تا با اعتبار استانی پیگیری هایی صورت گیرد.

علیپور گفت: بودجه سال 95 که توسط نمایندگان تنظیم می شود باید در ردیف بودجه پروژه های ملی و استانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قائمشهر از پروژه های ملی کمی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در شهرستان قائمشهر فقط راه جاده ای هفت تن به سمسکنده ساری و بیمارستان رازی در دستور کار پروژه ملی قرار گرفته است.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت به ایجاد فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی توجه جدی دارد، افزود: شهرستان قائمشهر با ایجاد فرهنگسرا به راحتی می تواند شهرستان های سوادکوه، سیمرغ، سوادکوه شمالی و جویبار را تحت پوشش خود قرار دهد.

علیپور با تاکید براینکه خوشبختانه امسال موفق شدیم مشکل مجتمع آبرسانی را برطرف کنیم، ادامه داد: امسال با 500 میلیون موفق شدیم مشکلات در این حیطه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات در مکان نامناسبی به سر می برند، گفت: بعضی از ادارات در مکان نامناسبی فعالیت می کنند که در شان ادارات این شهرستان نیست بنابراین باید اقدامات لازم صورت گیرد تا این ادارات در مکانهایی که در شان شان است فعالیت کنند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید بر عملکرد پروژه های خود نظارت جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مدیران با نظارت بر پروژه های خود می توانند به سرعت و کیفیت فیزیکی پروژه های خود سرعت ببخشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز