رادیو معارف در سوگ آسمان تقوا

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۷:۴۳
کد خبر: ۳۱۷۴۰۹
رادیو معارف در سوگ آسمان تقوا
همزمان با سالروز شهادت ابن الرضا فروغ دل ها حضرت امام جواد علیه السلام ویژه برنامه «آسمان تقوا» از رادیو معارف پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی در این ویژه برنامه با اشاره به دوره زندگی کوتاه امام پربرکت امام جواد علیه السلام ،سیره فرهنگی و اقدامات آن حضرت برای ترویج «تقوای جمعی» را بیان کند.

سیره و روش حضرت امام جواد علیه السلام در ساماندهی گروه صالحان برای سامان بخشیدن به نظام فرهنگی جامعه اسلامی به عنوان الگوی نقشه مهندسی فرهنگی جامعه امروز و نسخه نجات فرهنگ برای فعالان این عرصه همچنین اقدامات حضرت در پرورش اندیشه جماعت، مبارزه با پدیده غلو، تکمیل ساختار جماعت و آماده‌سازی آن برای عصر غیبت از مباحثی است که در ویژه برنامه «آسمان تقوا» به شرح و تفصیل آن ها پرداخته خواهد شد.

برقراری ارتباط زنده و پخش گزارش از حرم مطهر رضوی همچنین قرائت اشعار آیینی و مدیحه سرایی در رثای باب الحوائج (ع) توسط تنی چند از شعرا و مداحان اهل بیت علیهم السلام از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

«آسمان تقوا» کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف است که به تهیه کنندگی حمید اشتری و گویندگی حمید سوری از ساعت8.40 تا10 صبح دوشنبه 23 شهریور بر روی موج فضیلت پخش می شود.

نظر شما