استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشاف و استخراج معادن اردبیل ثمربخش است

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۵۸۹
سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشاف و استخراج معادن اردبیل ثمربخش است
استاندار اردبیل گفت: بعد از تکمیل مطالعات، سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشاف و استخراج معادن می‌تواند نتایج خوب و ثمربخشی را به همراه داشته باشد که در آینده نزدیک این مجموعه برای مردم استان خبرهای خوبی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در آیین افتتاح کتاب خانه مقدس اردبیلی اظهار کرد: بانک پاسارگاد در اقدام ارزشمند اجتماعی و فرهنگی سعی کرد تا مجموعه‌ ،  عملیاتی شود که ارزش کار از این بابت است که این پروژه‌ها به سرعت و در کمتر از یک سال، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی گفت: این کار از این جهت که در منطقه محروم ساخته شده ارزش بسیار بالایی دارد و امیدواریم نتایج مورد انتظار از این گونه اقدامات عینیت یابند.

خدابخش با بیان اینکه تاکنون سه کتاب خانه احداث شده و چهار باب دیگر نیز قرار است اجرایی و عملیاتی شوند، گفت: قطعا نتایج و خروجی این کارها در توسعه فرهنگی استان  راهگشا خواهد بود و امید است این روند در سایر حوزه‌ها نیز به شکل مناسب ادامه پیدا کند.

وی سرمایه‌گذاری فرهنگی و اجتماعی را سرمایه‌گذاری ماندگار و ارزشمند توصیف کرد و گفت: میدکو به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری در این استان در حوزه معدنی نیز اقدامات خوبی را آغاز کرده که امیدواریم در آینده نزدیک نتایج آن را شاهد باشیم.

نظر شما