استاندار اردبیل:

ورزش باید از محورهای توسعه استان اردبیل باشد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۷۵۹۷
ورزش باید از محورهای توسعه استان اردبیل باشد
استاندار اردبیل گفت: ورزش باید از محورهای توسعه استان اردبیل باشد

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه هم اندیشی اعضای شورای عالی ورزش و شورای ورزش همگانی استان اردبیل افزود: برگزاری مسابقات معتبر بین المللی و کشوری و تامین کمپ مجهز اردوهای ورزشی دو مورد ویژه درخواستی ما از مدیر کل ورزش و جوانان استان است.

وی در تشریح این دو مورد ویژه اضافه کرد: مسابقات معتبر بین المللی و کشوری و برگزاری آنها از هر لحاظ برای استان ضرورت دارد. وی  گفت: برگزاری مسابقات بین المللی باعث شناساندن بیشتر پتانسیل ورزش اردبیل در سطح کشوری و بین المللی می شود.

وی اظهار کرد: علاوه برآن نوجوانان و جوانان اردبیلی می توانند ازقهرمانان معتبر خارج از استان هم یادگیری و هم الگو برداری داشته باشند ، همچنین برگزاری چنین برنامه هایی با توجه به  حضور گسترده ورزشکاران و مربیان در استان می تواند در رونق اقتصادی و کسب کار در سطح استان موثر باشد.

خدابخش در خصوص کمپ اردوهای ورزشی نیز  گفت: خصوصیات جغرافیایی ویژه،ارتفاع و آب و هوای مناسب استان می تواند در صورت وجود یک کمپ مجهز اردوهای ورزشی تیم های زیادی را در فصول مختلف سال چه برای ورزش های سالنی و چه برای ورزش های اجرا شده در هوای آزاد جذب منطقه کند و چند تیم لیگ برتری فعلی که در تابستان می آیند به چند 10تیم فوتبال،والیبال،بسکتبال و...تبدیل شده و در کنار آن تیم های خارجی را هم برای برگزاری اردوهای آماده سازی به استان اردبیل بیاوریم که همه این موارد در کنار تاثیرات ورزشی در اشتغال زایی و رونق کسب و کار در استان هم بسیار مفید خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز