افتتاح نمایشگاه نقاشی در محمودآباد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۷۷۲۷
افتتاح نمایشگاه نقاشی در محمودآباد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان محمودآباد نمایشگاه نقاشی در محمودآباد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این نمایشگاه عصر امروز با حضور سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد، امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، خلیلی، عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد و محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و هنرمندان و خانواده های هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد طی سخنانی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: شهرستان محمودآباد در تمامی حوزه های هنری از ظرفیت های بالقوه ای بهره مند می باشد که تامین زیرساخت های هنری در توسعه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان کمک شایانی خواهد نمود.

photo_2015-09-12_22-00-55

وی ضمن قدردانی از توجه و حمایت فرماندار محمودآباد گفت: هنرمندان محمودآبادی جهت نمایش آثار هنری خود نیازمند گالری یا نگارخانه می باشند که نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان دارد.

امیر امیرنیا گفت: در این نمایشگاه 62 اثر هنری از هشت هنرجوی استاد آیت خسروی که به سبک رئالیسم و با رنگ روغن به طراحی و خلق اثر اقدام نموده بودند به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شیوا مهربان، کیانا کاظمی، نازیلا افسر، سمیه شکری، فائزه محمدی، فاطمه زهرا موسوی و کوثر جهین هنرآموزان استاد خسروی بودند که آثار خود را در قالب نقاشی طبیعت و چهره انسان به نمایش گذاشته اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید علاقمندان در سالن گالری مجتمع فرهنگی  و هنری غدیر این اداره دایر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز