رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با برنا:

سیاست گفتمان در تحول ارائه خدمات شهری ضروری است

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۸:۰۷
کد خبر: ۳۱۷۷۹۴
رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد با بیان این مطلب که یکی از راه های درآمد زایی و اشتغال در شهر یزد، جذب توریست داخلی و خارجی است گفت: سیاست گفتمان در تحول ارائه خدمات شهری ضروری است.

مهدی کاشفی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در یزد، با بیان اینکه یکی از راههای معرفی ظرفیت های شهر یزد به توریست های داخلی و خارجی برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی در استان است، اظهار داشت: حوزه خدمات شهری در استان یزد در حال ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های خود در راستای ارائه خدمات به شهروندان است.

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظارت بر حسن اجرای مصوبات خدماتی شورا و طرحهای مصوب در امور خدماتی و سایر سازمانهای خدماتی، نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر و تصویب اساسنامه موسسات و شرکتهای وابسته به شهرداری در حوزه خدمات شهری از جمله وظایف و اختیارات کمیسیون خدمات در شورای اسلامی شهر یزد است.

وی با اشاره به اهمیت به بروز رسانی ارائه خدمات شهری در یزد افزود: استفاده از تکنولوژی جدید و حرکت به سمت سیاست گفتمان در حل و فصل مشکلات و معضلات ارائه خدمات از جمله رویکردهای جدید معاونت خدمات شهری در یزد است.

کاشفی زاده تشویق و ترغیب مردم در خصوص گسترش مراکز خدماتی ، تفریحی و ورزشی با هماهنگی دستگاههای ذیربط را از دیگر رسالت های کمیسیون خدمات در شورای شهر دانست.

وی با اشاره به اهمیت وجود فضای سبز مناسب در ایجاد نشاط روحی شهروندان و جلوگیری از بروز آسیبهای روانی در شهر تصریح کرد: نظارت بر اجرای طرحهای مربوط به ایجاد و توسعه فضاهای سبز و تاسیسات خدماتی شهری در سطح شهر از دیگروظایف این کمیسیون در شورای اسلامی شهر یزد است.  

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد نظارت بر ایجاد گورستان، غسالخانه و تهیه وسایل حمل اموات مطابق با اصول بهداشت و توسعه شهر و تصویب نرخ کرایه وسایل نقلیه درون شهری را از دیگر وظایف این کمیسیون در شورای شهر عنوان کرد.

 

     

 

نظر شما