دومین روز مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان قم

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۱:۱۸
کد خبر: ۳۱۷۹۵۷
دومین روز مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان قم
دومین مسابقه از اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان قم به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی هیئت دوچرخه سواری قم،‌ دور دوم از اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان قم طبق تقویم ورزشی این هیئت پرکار، بیستم شهریور ماه سال جاری و به مناسبت گرامیداشت شهدای 17 شهریور برگزارشد.

این مسابقات درحالی روز دوم خود را پشت سر گذاشت که روز نخست این رقابت ها به مناسبت دهه کرامت و گرامی داشت هفته دولت به انجام رسیده بود.

طبق اعلام رسمی هیئت دوچرخه سواری استان، لیگ دوچرخه سواری کوهستان در ماده دور حذفی در بلور فردوس قم و با شرکت نه تیم برگزار شد مهدی علیرضا از تیم همرکابان الف به عنوان نخست دست یافت و محمد رضا حائری از تیم امین سیکلت به نائب قهرمانی رسید و عرفان واحدی به عنوان سومی دست یافت.

در مجموع امتیازها تیم همرکابان ب در جایگاه نخست قرار دارد و تیم ثامن الائمه و امین سیکلت در جدول رده بندی این دوره از رقابت ها جایگاه دوم و سومی را به خود اختصاص داده اند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادراجرایی هئیت دوچرخه سواری استان قم لیگ کوهستان در سه مرحله طراحی شده است که در هر مرحله دو مسابقه کراس کانتری و دور حذفی به اجرا در خواهد آمد.

نظر شما