شهردار آمل خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی فاز ۳ بلوار ولایت شمالی/ بزرگترین رینگ درون شهری مازندران

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۸:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۰۲۲
پیشرفت ۹۰ درصدی فاز ۳ بلوار ولایت شمالی/ بزرگترین رینگ درون شهری مازندران
شهردار آمل از پیشرفت 90 درصدی فاز 3 پروژه بلوار ولایت شمالی، بزرگترین رینگ درون شهری استان خبر داد و گفت: همه مسئولین باید دست در دست هم دهیم و در جهت پیشرفت و اعتلای شهر تلاش نمائیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آمل، احمد امیرسلیمانی، شهردار آمل، با اشاره به مشخصات فاز سوم پروژه بلوار ولایت شمالی اظهار داشت: طول کل پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تملک و تخریب ساختمان های واقع در مسیر، جدول کاری، زیرسازی، آسفالت، اجرای پل، بهسازی، ساماندهی و نصب لوله های گاز شهری و آب شرب و اجرای روشنایی از مشخصات اجرایی پروژه مذکور می باشد.

شهردار آمل تکمیل این بلوار جهت کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر، سهولت تردد و کاهش زمان سفر از بلوار طالب آملی به بلوار شیخ فضل ا... نوری و بالعکس را از اهداف مهم این پروژه برشمرد و افزود: عملیات اجرایی بلوار ولایت شمالی بعنوان یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های شهرداری آمل با توجه به سختی و صعوبت پروژه های تملکی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل قرار گرفت که خوشبختانه کارها به خوبی و به سرعت پیش می رود و تمام سعی و تلاش مان را خواهیم کرد تا با یاری خداوند منان و همت پرسنل خدوم شهرداری و سازمان های وابسته در یک ماه آینده آن را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

06482

امیرسلیمانی با بیان اینکه اگر موفقیت هایی داشتیم با همت اعضای شورای اسلامی شهر و همه مسئولین شهرستان آمل بوده افزود: اگر توانستیم کاری کنیم که دل مردم را شاد کنیم و آنها را راضی نگه داریم می توانیم بگوئیم موفق هستیم.

شهردار آمل گفت: متاسفانه در حال حاضر شهرداری ها با عدم نقدینگی مواجه هستند ولی با اعتماد خوب شهروندان آملی خوشبختانه شهرداری آمل در بازگشایی پروژه ها مشکلی ندارد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سازمان های عمران و بهسازی و نوسازی به عنوان مجریان این پروژه، کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری آمل و سازمان های وابسته و همیاری و همدلی شهروندان خصوصا ساکنین منطقه در اجرای این پروژه تصریح کرد: اعتقاد داریم هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، مردم شهر آمل لیاقت شان بیش از اینهاست و اگر مدیران برای مردم شب و روز کار می کنند وظیفه است.

06641

06544

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز