پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال محمودآباد

تیم دهیاری لامیزده قهرمان شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۱۸۲
تیم دهیاری لامیزده قهرمان شد
تیم فوتبال دهیاری لامیزده با برتری یک بر صفر مقابل استقلال متوریج قهرمان لیگ دسته اول شهرستان محمودآباد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ مهرداد خسروی، رئیس هیات فوتبال محمودآباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا در این شهرستان گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد در سال جاری با شرکت 11 تیم در دو گروه 6 و 5 تیمی در استادیوم ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

وی گفت: این دوره از مسابقات از ابتدای مردادماه سالجاری آغاز و پس از قرعه کشی برای اولین بار در شهرستان برنامه زمانبدی شده بازی ها در وب سایت هیات فوتبال درج و براساس برنامه ابلاغی و تعیین شده بازی ها با نظم و مقررات برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال محمودآباد افزود: در گروه اول این مسابقات تیم های دهیاری لامیزده با 10 امتیاز و تیم استقلال متوریج با 7 امتیاز اول و دوم و همچنین در گروه دوم مسابقات تیم فرهنگیان با 9 امتیاز و تیم پدیده علی آباد با 8 امتیاز رتبه های اول و دوم لیگ را به خود اختصاص دادند که در بازی یک چهارم نهایی نیز تیم استقلال متوریج با نتیجه یک بر صفر توانست تیم فرهنگیان را شکست دهد و در دیدار دیگر این گروه تیم دهیاری لامیزده هم توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده علی آباد به دیدار نهایی راه یابد.

وی افزود: روز گذشته در دیدار پایانی این مسابقات تیم فوتبال دهیاری لامیزده با برتری یک بر صفر مقابل  استقلال متوریج قهرمان لیگ دسته اوّل فوتبال شهرستان محمودآباد شد.

وی در خاتمه گفت: محمودآباد درمهرماه سالجاری میزبان مسابقات چندجانبه فوتبال ویژه رده سنی نوجوانان با شرکت 6 تیم از شهرهای اطراف محمودآباد می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز