معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت گو با برنا:

هنوز نیازهای زیادی در حوزه بهداشت و درمان احساس می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۲۲۳
هنوز نیازهای زیادی در حوزه بهداشت و درمان احساس می شود
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهیمت پایداری منابع طرح تحول سلامت گفت: هنوز نیازهای زیادی در حوزه بهداشت و درمان احساس می شود.

محمد رضا وفایی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در یزد، با بیان اینکه انسان سالم در حقیقت محور توسعه سلامت است اظهار داشت:  تمام مسئولین نظام موظف هستند با تأمین و نگهداری سرمایه های انسانی، منابع های مالی و فیزیکی در جهت پیشبرد اهداف نظام بکوشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ره گفت:  بحث هزینه های اجرای طرح توسعه سلامت یکی از مباحث و جنجالی کشور در حوزه سلامت است.

وفایی نسب با اشاره به اقدامات و سرمایه گذاری های زیاد دولت در حوزه بهداشت و سلامت افزود:  علارغم اقدامات فراوان و مأثر در امور بهداشت و درمان هنوز نیازهای زیادی در این مورد احساس می شود.

وی با بیان اینکه برخی از نهادها اقدامات مربوط به حوزه بهداشت و درمان را هزینه  می دانند اظهار داشت:  دانشگاه علوم پزشکی و دیگر متولیان حوزه بهداشت و درمان هزینه در این مورد را سرمایه گذاری برای حفظ سرمایه انسانی جامعه می داند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:  مسئولین نظام و دست اندرکاران اجرایی باید با برگزاری جلسات منسجم و تجزیه تحلیل اقدامات و هزینه های انجام شده نسبت به مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی طرح توسعه سلامت در کشور و استان اقدام کنند.

وفایی نسب افزود:  پایداری بیشتر منابع طرح تحول سلامت، خدمت راسانی مستمر و قرار گرفتن این طرح به عنوان یکی از  برنامه های کلی نظام را از جمله اهداف دست اندرکاران بیمه سلامت در کشور و استان عنوان کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز