مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت:

۲۰مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران افتتاح می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۷:۲۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۲۸۵
۲۰مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران افتتاح می شود
داریوش ورناصری،در آستانه فصل بازگشایی مدارس 20 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا ازتهران ،مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در آستانه فصل بازگشایی مدارس 20 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران بهره برداری خواهد شد.

داریوش ورناصری افزود: 20 مدرسه با 300 کلاس درس و زیربنایی معادل 35 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال آماده بهره برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: این مدارس در سایت های مسکن مهر شهرستانهای پرند؛ پردیس؛ فیروزکوه؛ دماوند؛ رودهن؛ پاکدشت؛ اسلامشهر و ملارد به آموزش و پروش تحویل داده می شود.

ورناصری خاطرنشان کرد: اعتبار 300 میلیارد ریالی این پروژه ها از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران؛ وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمرانی شهر جدید پرند تامین شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این مدارس به نظر می آید برای شروع سال تحصیلی با مشکل خاصی در سایت های مسکن مهر استان از حیث فضاهای آموزشی مواجه نباشیم اما در طول سال تحصیلی قطعا به فضاهای آموزشی جدید نیاز داریم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه منازل در سایت های مسکن مهر مرحله به مرحله به مردم واگذار می شود در مجموع 350 مدرسه با اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان نیاز داریم.

وی اظهار کرد: اگر ظرف مدت امسال و سال آینده مدارس باقیمانده در سایت مسکن مهر تامین اعتبار و احداث نشود با مشکل و بحران جدی در مورد تامین فضاهای آموزشی مواجه خواهیم شد.

ورناصری اضافه کرد: تامین اعتبار 700 میلیارد تومانی قطعا از محل اعتبارات استانی امکان پذیر نمی باشد و لازم است ردیف اعتباری جداگانه ای در بودجه سال آینده دیده شود.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با افتتاح این 20 مدرسه تاکنون 40 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران جهت استفاده دانش آموزان تحویل آموزش و پرورش شده است.

نظر شما