آیت الله علوی گرگانی:

اعتماد مردم نباید از دست برود

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۸:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۵۴۶
اعتماد مردم نباید از دست برود
یکی از مراجع عظام تقلید تاکید کرد: در نظام اسلامی باید پست بسیار دقیق تر از گذشته رفتار کند و به گونه ای نباشد که مردم اعتماد نکنند، بلکه اعتماد مردم سرمایه بسیار مهمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: پست یک مجموعه ای است که همه طبقات مردم را در بر می گیرد و چیزی نبوده که امروز به وجود آمده باشد.

وی گفت: پست از چیزهایی است که بسیار مهم است و در این پست زمان های متفاوت حالات مختلفی دارد که باید این نظام همواره به پست اهتمام ویژه ای داشته باشد.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: در نظام اسلامی باید پست بسیار دقیق تر از گذشته رفتار کند و به گونه ای نباشد که مردم اعتماد نکنند، بلکه اعتماد مردم سرمایه بسیار مهمی است.

این مرجع تقلید افزود: یکی از بخش های مهم پست ارتباط با دفاتر مراجع است و نباید به گونه ای باشد که به دفاتر مراجع و دفاتر فرهنگی نگاه تجاری شود، پست باید به گونه ای رفتار کند که ما بتوانیم محصولات فرهنگی خود را گسترش دهیم.

وی گفت: این گفته های ما شخصی نیست و شخص مراجع نیز مانند دیگر افراد هستند، اما اینکه تذکر داده می شود برای گسترش محصولات فرهنگی است.

آیت الله علوی گرگانی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: ایشان می فرماید که اگر کسی از خداوند کمک بخواهد، خداوند مقام او را بالا خواهد برد و کمک می کند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم در این راستا قدم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز