استاندار کرمان:

اگر شورا در آبادانی شهر همراهی نکند، ناگفته‌ها را می‌گویم

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۹:۱۸
کد خبر: ۳۱۸۶۳۵
اگر شورا در آبادانی شهر همراهی نکند، ناگفته‌ها را می‌گویم
نشست پیگیری پروژه های عمران شهری کرمان با حضور استاندار، معاونین استانداری، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ استاندار کرمان در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر شورای شهردر اجرای طرح های عمران شهری، گفت: نمی توان سرمایه گذاری در حوزه عمران شهری را معطل گذاشت.

علیرضا رزم حسینی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذار افزود: اگر از سرمایه گذاران حمایت نکنیم و بخواهیم آنها را در مسیر بروکراسی اداری معطل کنیم، از سرمایه گذاری منصرف شده و سرمایه خود را در جای دیگری به کار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: نباید گذاشت فرصت سرمایه گذاری در استان کرمان از میان برود و باید زمینه ای فراهم کنیم که سرمایه گذاران برای توسعه استان گام بردارند.

 وی با تاکید بر اینکه همواره گفته ایم که فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن می کنیم، عنوان کرد: در این مسیر همه دستگاهها باید پای کار باشند و همکاری لازم را داشته باشند.

رزم حسینی  در ادامه بر همراهی برخی از اعضای شورای شهر کرمان با سرمایه گذاران و مدیران طرح های عمران شهری تاکید کرد و گفت: نباید با طرح برخی حرف ها روند عمران شهری را معطل کرد.

وی با تاکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر باید در مسیر ساختن و عمران شهری همراهی کنند، گفت:  اگر این اتفاق نیفتد حرف های ناگفته ای وجود دارد که آنها را بیان می کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر همراهی شورای اسلامی شهر کرمان در بسیاری از طرح های عمرانی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی در شهرها با رای مردم تشکیل شده اند تا به امر پیشرفت شهر کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از آبادانی و نشاط شهری رضایت دارند، گفت: معتقدیم باید شورا فعال تر باشد و اگر مسایلی را مطرح می کنیم به معنای عدم همکاری یا تضعیف شورای شهر نیست و طرح این مسایل برای همفکری و همکاری بیشتر در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی در ادامه بر اعلام فراخوان سرمایه گذاری در محور کوثر تاکید کرد و افزود: شهرداری باید پیگیری های لازم را انجام دهد تا بتوان این طرح را در سه شنبه هفته آینده کلنگ زنی کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که بهترین گروه مشاوران را برای عمران شهری به میدان آورده ایم، گفت: حرکت های توسعه ای استان کرمان به لطف خداوند آغاز شده و باید آنها را تسریع کنیم.

وی بر انتخاب پیمانکاران توانمند برای اجرای طرح های مختلف تاکید کرد و افزود: طرح بدنه سازی میدان شهدای کرمان در زمان بهره برداری باید با نورپردازی و کیفت خوب انجام شده باشد و موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم کند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه در حوزه بهسازی و نوسازی بازار بویژه پشت بام های آن باید کارهای اساسی صورت گیرد، گفت: در حوزه تامین اعتبارات نیز استانداری کرمان باسایر نهادهای مربوطه همکاری لازم را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان نیز در این نشست بر تغییر نمای یکی از مراکز تجاری کرمان تاکید کرد و گفت: عمده مراجعات به دفتر سیاسی و امنیتی به ویژه از سوی قشر فرهنگی، اعتراض به نماد یکی از مجتمع های تجاری کرمان است که به برج العرب شبیه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز