حق‌پرست مطرح کرد:

سامانه ناپایدار جوی وارد کرمانشاه شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۶:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۷۵۸
سامانه ناپایدار جوی وارد کرمانشاه شد
وزش باد شدید و بارش باران از بعدازظهر سه شنبه در کرمانشاه شروع می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه ناپایدار جدیدی از بعداز ظهر دیروز یکشنبه به جو کرمانشاه ورود پیدا کرد و این سامانه باعث وزش باد شدید و بارش باران در سطح استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، شهنازحق‌پرست اظهار داشت: بر اساس آخرین فراکاوی نقشه‌های هواشناسی، امواجی ناپایدار مجددا از دیروز بعدازظهر تا پایان هفته جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این امواج که تا اواسط روز سه شنبه ضعیف و رگبارهای احتمالی ناشی از آن خفیف خواهد بود، از بعدازظهر سه شنبه تا روز پنج شنبه قدری تقویت می‌شود و به ویژه در ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت این مدت، در برخی نقاط از سطح استان کرمانشاه و به خصوص در نواحی شرقی گاهی سبب وزش باد نسبتاً شدید، رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای برخی نقاط استان کرمانشاه و خصوصاً نواحی غربی در اثر ورود این سامانه طی روزهای آتی خصوصا امروز دوشنبه غبار آلود خواهد بود.

حق‌پرست ادامه داد: بسیار اندک دمای هوای استان طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه تغییرات  خواهد کرد، اما از روز پنج‌شنبه با یک روند کاهشی روبرو خواهیم شد و هوای استان کرمانشاه خنک‌تر می‌‌شود.

وی افزود: شهرستان قصرشیرین با دمای بیشینه ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان کرمانشاه تا روز چهارشنبه است و شهرستان سنقر با دمای کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه این استان می‌باشد.

حق‌پرست در پایان با کم سابقه خواندن بارش‌های رخ داده درشهریور ماه امسال نسبت به سنوات گذشته اشاره کردوگفت: بارش‌های سامانه جدید وارد شده به جو استان کرمانشاه کمتر از بارش سامانه‌های قبلی است که البته میزان بارندگی‌ها در نقاط کوهستانی بیش از سایر نقاط است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز