استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش استان تاکید کرد:

ضرورت توجه به مهارت‌ آموزی دانش‌آموزان در دوران تحصیل

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۶:۴۰
کد خبر: ۳۱۹۴۲۸
ضرورت توجه به مهارت‌ آموزی دانش‌آموزان در دوران تحصیل
استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش استان، با اشاره به ضرورت انجام ارزیابی اصولی و درست در زمینه خرید خدمات آموزشی، بیان داشت: این مهم باید به منظور تحقق عدالت آموزشی در سطوح مختلف مدارس استان جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ مقام عالی دولت در استان، با تاکید بر واگذاری پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش به ویژه طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، عنوان نمود: از مشارکت بخش غیردولتی، خیران و مردم در جهت ارتقاء تعلیم و تربیت بهره گیری مطلوب شود.

 استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: ساخت و سازها و فعالیت‌های آموزشی در استان نباید مورد غفلت قرار گیرد و در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اهتمام جدی شود.

فلاح به آمار  ۵۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان استان اشاره کرد و یادآور شد: سال تحصیلی امسال باشکوه بیشتری بازگشایی شود.

وی با اشاره به میزان بالای کمک خیرین در حوزه آموزش و پرورش، گفت: بهره گیری از ظرفیت و توانمندی خیرین در بخش های مختلف عمرانی، آموزشی و تصمیم سازی ها در آموزش ‌و پرورش به ارتقای این بخش کمک خواهد کرد.

استاندار با اشاره به تاثیر مطلوب هدایت تحصیلی در آینده آموزش و پرورش و ارتقاء اشتغال‌زایی دانش‌آموزان، تصریح کرد: هدایت تحصیلی نقش موثری در انتخاب درست رشته تحصیلی دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان از موضوعاتی است که در دوران تحصیل باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش سبب افزایش مهارت کاری و علمی آنان می گردد.

استاندار مازندران توجه به کودکان بازمانده از تحصیل، ارایه خدمات آموزشی به معلمان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنان، اهتمام برای ارتقاء معیشت فرهنگیان و بالا بردن رتبه آموزشی، توزیع مناسب نیروی انسانی و کتب درسی را از مسائل مهم آموزش‌وپرورش استان دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز