با حضور سرهنگ تاج الدین :

جلسه مراسم هفته دفاع مقدس دراداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۷۵۱
جلسه مراسم هفته دفاع مقدس دراداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ تاج الدین و فرمانده هان پایگاه های تابعه و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل، برنامه های مدنظر حوزه مقاومت بسیج در این هفته را تشریح کرد و گفت: دو هدف از برگزاری این مراسم داریم و پیگیری می کنیم؛ اول نقش ورزش در دفاع مقدس و دیگری نقش بانوان در دفاع مقدس می باشد.

وی با بیان این مطلب که در چهار حوزه به صورت غیرمتمرکز نمایشگاه های دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد، افزود: طی این هفته پنج نمایشگاه به طور همزمان از روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و چهار حوزه شمالغرب، شمالشرق، جنوبغرب و جنوبشرق افتتاح خواهند شد.

جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: در این هفته در نمایشگاه، کانون های ورزشی مختلف با ارائه خدمات ورزش و نمایش حرکات ورزشی در خدمت بازدید کنندگان خواهند بود.

وی در بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: همایشی در سالن آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان با حضور یکی از سرداران هشت سال دفاع مقدس دعوت گردیده خواهیم داشت. همچنین برنامه های متنوع دیگری نیز مدنظر است که انشاء ا... با دعوت از همه همکاران در این همایش به استقبال دفاع مقدس خواهیم رفت.

تاج الدین در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی نیز گفت: در نظر داریم در دو بخش بانوان و آقایان مسابقات ورزشی برگزار کنیم و طبق برنامه ریزی انجام شده، فوتسال را با حضور هشت تیم در بخش آقایان و رشته های دارت و تیراندازی را در بخش بانوان برگزار نمائیم

در پایان سرهنگ تاج الدین از همه فرمانده هان بسیج ادارات ورزش و جوانان خواست در خصوص محتوای برنامه های اجرایی دقت نظر داشته تا این مراسم به نحو شایسته و در خور تحسین و در شان والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردد

نظر شما