آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

آیت‌الله خزعلی در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بی‌وقفه داشت

۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳:۳۴
کد خبر: ۳۲۰۰۱۱
یکی از مراجع تقلید قم در پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت و از آیت‌الله خزعلی به عنوان فردی که در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاش مستمری داشته‌، یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله مکارم‌شیرازی آمده است: خبر فقدان اسفناک عالم ربانى فقیه و خطیب والا مقام حضرت آیت‌الله خزعلى(قدس سره الشریف) را با نهایت تأسف دریافت داشتم و بسیار متأسف شدم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: او فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود. در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت، با قاطعیت سخن مى‌گفت و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: او از یاران با وفاى امام راحل(قدس سره الشریف) بود و در مسیر زندگى هرگز گرفتار تزلزل و تردید نشد. خدایش غریق رحمت گرداند و روح او را با ارواح محمد و آل محمد(علیهم‌السلام) محشور گرداند.

در پایان این پیام افزوده شده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به جامعه روحانیت به ویژه به دوستان و خانواده محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم و صبر و اجر فراوان براى همه آنها از خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز