شهردار ارومیه:

جشنواره انگور،راهی برای بالا بردن نشاط اجتماعی

۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۳:۳۳
کد خبر: ۳۲۰۱۰۹
جشنواره انگور،راهی برای بالا بردن نشاط اجتماعی
محمد حضرت پور شهردار ارومیه در حاشیه بازدید از جشنواره انگور این شهر در بین خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در سومین روز از جشنواره انگور که به همت شهرداری ارومیه برگزار می شود محمد حضرت پور شهردار این شهر در جمع خبرنگاران گفت : اولویت اول تیم شهرداری در این جشنواره ، شاد کردن مردم بود که توانستیم با حداقل هزینه توسط همکاران به آن دست پیدا کنیم.

شهردار ارومیه افزود : امروزه بحث توریسم و گردشگری به یکی از مهم ترین ارزش ها و اهمیت دارترین مسائل تبدیل شده است که متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم معرفی قابلی از آنچه داریم ابراز داریم لذا با برگزاری چنین جشنواره هایی سعی در نمایش ظرفیت های توریستی شهرمان ابتدا به مردم خود و سپس سایر کشورها داشته باشیم .

وی تصریح کرد : طبق برنامه چشم انداز 20 ساله آینده مردمان ارومیه باید بتوانند درآمد کافی از ظرفیت هایی نظیر توریسم و گردشگری بهره مند شوند که از جمله این ظرفیت ها ، بحث توریسم درمانی است که با توجه هزینه مناسب تر نسبت به کشورهای دیگر ، رغبت همسایگان بخصوص کردستان عراق برای ادامه شرایط درمان در ارومیه فراهم شود.

شهردار ارومیه با اشاره به پیام های فرهنگی جشنواره تصریح کرد : هرچند که ارتباط نسل گذشته با نسل کنونی کم‌رنگ شده است اما در این جشنواره و برنامه‌های مشابه سعی شده تا اقداماتی از جمله نمایش سنت‌های گذشته انجام شود که این ارتباط قطع نشود.

حضرت پور در ادامه در مورد احداث شهربازی مدرن ارومیه گفت: در سفر به فرانسه و ایتالیا توافق نهایی برای خرید دستگاه های مورد نیاز شهربازی مدرن ارومیه انجام و هفته آینده اولین قسمت از این دستگاه ها وارد گمرک کشور خواهد شد ضمن اینکه این شهربازی تا روز 12 فروردین سال 95  مورد بهره برداری رسمی قرار خواهد گرفت. احداث این شهربازی میتواند تا شعاع 250 کیلومتری مسافر و گردشگر جذب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز