رئیس شورای شهر قدس در گفتگو با برنا اعلام کرد:

ارایه خدمات عمرانی و زیربنایی به مناطق محروم

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۴:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۷۶۱
ارایه خدمات عمرانی و زیربنایی به مناطق محروم
محمد زاده پودینه در گفتگو بابرنا اظهار داشت:یکی از مهمترین اهداف شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و نیز شهرداری قدس ارایه خدمات عمرانی و زیربنایی به مناطق محروم و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ،محمدزاده پودینه در گفتگو با این خبر گزاری گفت:یکی از مهمترین اهداف شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و نیز شهرداری قدس ارایه خدمات عمرانی و زیربنایی به مناطق محروم و کمتر مورد توجه قرار گرفته شهر درطول ادوار گذشته است.مانند سرخه حصار،محمدآباد،شهرک عزیزی،20 متری ولیعصر(عج)،برخی مناطق موجود در کاووسیه و...که متأسفانه به دلیل قرار گرفتن در حاشیه شهر قدس از ابتدایی ترین امکانات و خدمات محروم بوده اند.و در حال حاضر با تلاش و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس و مجموعه شهرداری اعم از معاونت فنی عمرانی و خدمات شهری بسیاری از مشکلات و کمبودهای موجود در این مناطق مرتفع گردیده است.

پودینه خاطرنشان کرد: طرح ساخت این شهرکها در بافت شهری برخلاف معاونت معماری راه و شهرسازی استان می باشد و طی 2سال گذشته جهت احقاق حقوق شهروندان عزیز در خصوص بازگردان این محدوده به بافت شهری جلسات متعددی با استاندار و معاونت عمرانی ایشان برگزار نموده ایم و با طرح شکایت در مراجع ذیصلاح درصدد الحاق این منطقه به بافت شهری هستیم.البته قانون نیز به نفع شهرداری و مردم شهر رأی داده است و امیدواریم درآینده با پیوستن آن به محدوده شهر و حوزه عملکرد شهرداری شاهد رونق و شکوفایی آن باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه ساخت پل ورودی شهر قدس گفت:یکی از دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس کند شدن روند ساخت این پل در طی ماه های اخیر می باشد.نقص موجود در نقشه های اولیه و قرار گرفتن زمینهای نماینگی ایران خودرو و صنایع زندانیان در محدوده این پروژه و مطالبات بالای آنها برای در اختبار گذاشتن ملک خویش جهت ساخت پل و همچنین عدم پیش بینی هزینه های اجرایی از سوی استان از دلایل اصلی کند شدن روند ساخت این پل می باشد. البته در دور جدید سفر ریاست جمهوری این پروژه در ردیف پروژه های عمرانی ملی تلقی و مجری ساخت آن نیز وزارت راه،مسکن و شهرسازی می باشد. و امیدواریم با تخصیص و تزریق بودجه لازم از سوی دولت عملیات ساخت آن با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

وی ضمن اشاره به عدم تناسب امکانات و خدمات درمانی شهر قدس با میزان جمعیت خاطر نشان کرد:بیمارستان 40تختخوابی 12 بهمن فاقد امکانات اولیه بوده و قادر به برآورده نمودن نیازهای مردم این شهر در سطح وسیع نمی باشد.بنابراین طرح توسعه آن به بیمارستان100 تختخوابی مطرح و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.همچنین پروژه احداث بیمارستان تخصصی160تختخوابی شهر قدس که کلنگ آن در دولت دهم به زمین خورد و عملیات ساخت آن متوقف گردید با درخواستهای مکرر مردم و تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرماندار وقت در دولت یازدهم و سفرهای استانی رییس جمهور مجدداً از سر گرفته شد که متاسفانه اکنون با منتفی شدن اعتبارات استانی تکلیف این پروژه مشخص نیست.

پودینه خاطرنشان کرد: پروژه ریل باس شهرقدس روز پنج شنبه 12 شهریور ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید، ریل باس در محدوده قزوین، هشتگرد، کرج، شهرقدس و تهران فعالیت می کند و روزانه مسافران را به راحتی در این مسیرها جا به جا می کند، مسیر شهرقدس تا راه آهن تهران در مدت 35 دقیقه طی می شود و شهروندان می توانند از آنجا به متروی تهران دسترسی پیدا کند، گفتنی است قیمت بلیت قطار حومه‌ای شهر قدس 1000 تومان است.

پودینه ضمن تقدیر از مسوولان شهری برای حل مشکلات شهر گفت: خواسته اعضای شورا از فرماندار و نماینده مردم قدس در مجلس شورای اسلامی حمایت و کمک بیشتر، همچون گذشته برای رفع تمام معضلات شهر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز