فرماندار بهشهر:

پیگیر جدی ایجاد منطقه آزاد در بندر امیرآباد هستیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۲۰۷۷۵
پیگیر جدی ایجاد منطقه آزاد در بندر امیرآباد هستیم
فرماندار بهشهر گفت: پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد از مهمترین مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری به مازندران است تا با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم در این منطقه به رشد و شکوفایی مورد نظر برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ محمدتقی نورزاد، فرماندار بهشهر، عصر دوشنبه گذشته در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه اولویت های مختلفی برای این سفر در بهشهر در نظر گرفته شده، اظهار کرد: علاوه بر پیگیری منطقه آزاد تجاری در بندر امیرآباد، اتمام بیمارستان 160 تختخوابی امام، شهرک مسکن مهر و پل روی سد گلورد از دیگر نیازهای مهم شهرستان است که در این سفر پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد و اشتغال در شهرستان بهشهر با مشکل اساسی روبرو هستیم، افزود: در همین راستا و با توجه به نیازمندی های مختلف منطقه، اولویت اول ما حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین در بهشهر و سپس معاون راه و شهرسازی و وزیر نیرو است.

فرماندار  بهشهر گفت: علاوه بر برگزاری جلسه شورای اداری با حضور یکی از وزیران در بهشهر، افتتاح پروژه ها و همچنین فرهنگ سازی ارتباط مردم با تلفن 111 ارتباط مردمی با ریاست جمهوری از دیگر برنامه های این سفر است.

نورزاد در ادامه با اشاره به اینکه در این سفر نیازمند تامین اعتبارات دولتی برای اتمام پروژه های نیمه تمام هستیم، یادآور شد: استفاده از اعتبارات دولتی برای اتمام پروژه های نیمه کاره و پروژه های ملی که در توان ما نیست از جمله نیازهای منطقه برای رشد و شکوفاسازی ظرفیت های این خطه است.

وی همچنین با اشاره به پروژه های افتتاحی در این سفر گفت: افتتاح فاز اول کارخانه کمپوست با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی، پروژه کوه خیل شامل سدسرشاخه گیر، دیوارسازی و.. با 6 میلیارد تومان اعتبار، و همچنین بهره برداری از تسطیح 300 هکتار اراضی التپه از جمله این پروژه ها در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران و بهشهر است.

نورزاد در پایان با اشاره به پیشینه و قدمت تاریخی و گردشگری شهرستان بهشهر گفت: بهشهر یکی از مهمترین کانون های سرمایه گذاری است که در صورت رفع برخی از مشکلات تولید، فعال کردن سرمایه گذاری در بخش صنعتی و تولید و کاهش بیکاری می تواند همچون گذشته پذیرای سیل مهاجران استان های همجوار و نیروهای مازاد کار دیگر استان ها باشد.

شهرستان 160 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز