نگار پورجمالی در گفت و گو با برنا:

با همدلی قهرمان جهان شدیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۹:۲۸
کد خبر: ۳۲۰۸۰۵
با همدلی قهرمان جهان شدیم
دارنده مدال برنز تکواندو جهان: برای حضور در مسابقات نوجوانان جهان تمریناتم را جدی تر دنبال می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نگار پورجمالی تکواندوکار نونهال قزوینی و دارنده مدال برنز تکواندو جهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت:‌ پنج سال پیش تکواندو را شروع کردم و در حال حاضر  2سال است که در اردوی نونهالان تیم ملی به سر می‌برم.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی نونهالان دختران جهان که در کره‌جنوبی برگزار شد 10نفر از ایران در وزن‌ های مختلف اعزام شدیم که من توانستم در وزن نهم نونهالان پس از شکست حریفانی از قزاقستان و آمریکا عنوان سوم را کسب کنم.

پور جمالی به سطح مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: سطح مسابقات بالا بود حتی با تکواندو‌کارایی که در دوره اول رقابت‌ها شرکت کرده بودند صحبت می‌کردم نظرشان بر این بود که  این دوره از دوره اول رقابت‌های جهانی بالاتر بود و تیم‌ها با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها شرکت کردند البته تیم کشورمان هم شرایط خوبی داشت و در همه اوزان شانس کسب مدال را داشتیم و در مورد خودم هم باید بگویم که چندین ماه بود که تمام تمرکز و انرژی ‌ام را جمع کرده بودم که از این مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم.

وی افزود: در اردوی تیم ملی که به مدت دو ماه برگزار شد، فضای صمیمی بین کادر فنی و تکواندوکاران وجود داشت و به ‌نظرم همین باعث شد که تیم ملی کشورمان عنوان نخست تیمی را با پنج طلا و یک نقره و یک برنز کسب کند.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص مسابقات پیش رو گفت: من در مسابقات جهانی آسیایی در رده سنی نونهالان "وزن نهم" مبارزه می‌کردم اما هم اکنون وارد رده سنی نوجوانان شده‌ام و باید در انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات نوجوانان جهان شرکت کنم.

وی افزود: در حال‌حاضر خودم را برای شرکت در این مسابقات آماده و تمریناتم را جدی‌تر دنبال می‌کنم البته در این رده سنی تازه کار محسوب می‌شوم.

پور جمالی در خصوص وضعیت تکواندو در قزوین گفت:  تکواندوکاران دختر قزوین دارای استعداد بالایی هستند و هم چنین مربیان خوبی در استان قزوین فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز