کرمی زند در گفتگو با برنا خبر داد:

دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۹:۰۶
کد خبر: ۳۲۰۸۴۱
دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت بعد از نزاع و درگیری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران "سرهنگ"کرمی زند"در تشریح این خبر گفت:در پی تماس مردمی مبنی بر  درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت و بلافاصله واحد گشت برای بررسی در  محل درگیری حاضر  و مشخص شد مجروحین به بیمارستان 12 بهمن اعزام و ضاربان نیز متواری شده اند.

وی ادامه داد :ماموران پس از مراجعت به بیمارستان  مشاهده کردند  یکی از مجروحان درگیری فوت  و فرد دیگر بشدت مجروح شده است .

کرمی زند گفت : پرونده جهت بررسی و تحقیقات تکمیلی و فنی به اداره آگاهی ارسال و ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات از بیمار و شاهدان درگیری قاتلان را شناسایی کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران ادامه داد : ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه متهمان فراری در شهرستان شبستر آذربایجان شرقی شناسایی  که با کسب نیابت قضایی، ماموران  به آن  شهرستان اعزام و در کمتر از 24 ساعت متهمان "ف.ک"معروف به بوفالو و برادرش "ب.ک"و شخصی به نام "پ"دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.

این مقام انتظامی علت درگیری را اینگونه بیان کرد : متهمان از قبل با یکدیگر به صورت لفظی و تلفنی درگیر بودند و برای یکدیگر ایجاد مزاحمت می گردند که در روز حادثه با تحریک یکی از دوستانشان جهت تصویه حساب و قدرت نمایی به درب منزل مقتول رفتند و با ضربات قمه وی را به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت : پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی و پلیسی در نهایت متهم"ف.ک"به قتل اعتراف نموده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز