فرماندار محمودآباد:

دفاع مقدس سند عظمت ایران اسلامی است

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۷:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۰۰۸
دفاع مقدس سند عظمت ایران اسلامی است
فرماندار محمودآباد صلابت امروز کشور را حاصل رشادت های رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ پیش از ظهر امروز دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان محمودآباد با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.

 یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی در این جلسه با اشاره به ایثار و رشادت مردم ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: صحنه به صحنه و برگ برگ تاریخ این جنگ از همدلی و رشادت و فداکاری و گذشت مردم فهیم و رزمنده ایران اسلامی روایت دارد.

وی گفت: در جنگ هشت ساله ایران با عراق 30 کشور به طور مستقیم با ایران می جنگیدند ولی به برکت مجاهدت ها و ایثار شهیدان و رزمندگان اسلام پیروز این نبرد نابرابر مردم با ایمان و همیشه در صحنه ایران بودند و امروز دفاع مقدس سند عظمت ایران اسلامی است.

فرماندار محمودآباد صلابت امروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی را از رشادت های رزمندگان و ایثارگران و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل به نسل، سینه به سینه در بین آینده سازان و فردا پردازان ایران انتقال و نهادینه گردد.

ایشان با اشاره به اهیمت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های گسترده و جدید در شهرستان محمودآباد گفت: همه دستگاه ها و ادارات شهرستان محمودآباد موظف به همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان می باشند.

در ادامه این جلسه سرهنگ سیدتقی کیا، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد، با اشاره به تدوین جدول برنامه های هفته دفاع مقدس محمودآباد گفت: امسال 40 برنامه شاخص در قالب روزشمار به کلیه ادارات محمودآباد و سرخرود ابلاغ شد.

وی گفت: دیدار با 30 خانواده معظم شهدا و برگزاری مراسم شام غریبان شهدای گمنام و همچنین اجرای صبحگاه مشترک یگان های انتظامی و نظامی و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و غبارروبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در محمودآباد می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز