مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:

۶ کشور جهان برای رقابت های کشتی یادواره شهید شاخص ورزش کشور به رامسر می آیند

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۶:۴۷:۰۴
کد خبر: ۳۲۱۴۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با محوریت شهید شاخص ورزش مازندران در کنگره شهدای ورزشکار کشور میزبان شایسته ای برای مهمانان در ساری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ نشست خبری ستاد کنگره ورزش مازندران با حضور رئیس و دبیر ستاد و با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای ورزشکار کشور به محوریت شهید شاخص ورزش کشور از مازندران بهرام اسدپور گلوگاهی بیان داشت: این کنگره با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی آذرماه در ساری برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در غرب استان با محوریت شهید شاخص ورزش کشور خبر داد و اذعان داشت: این مسابقات با حضور شش کشور جهان در رامسر برگزار می شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران در خصوص منابع مالی برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را برای در خصوص سخت‌افزاری اعلام و باید از امکانات و شرایط دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص سفر هیات دولت به مازندران و مطالبات این اداره کل، تصریح کرد: پروژه  تخصصی برای شهرستان جویبار، بازسازی استادیوم شهید متقی و بخشی از پروژه‌های ملی که نیاز به اعتبارات ملی دارد در اولویت است.

در ادامه سیدجواد حسینیان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، گفت: در دو ماه اخیر 620 شهید ورزشکار در استان شناسایی شد و به دنبال تکمیل اطلاعات و آثار کامل آنها هستیم.

وی با اشاره به شهید شاخص ورزش کشور، بهرام اسدپور گلوگاهی، اظهار داشت: تا پایان آبان ماه سال جاری 20 یادواره و یک یادواره ویژه در گلوگاه برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران بابیان اینکه سه هزار بنر، پوستر و بر شور به سراسر کشور با اطلاعات شهید اسدپور گلوگاهی ارسال شد، افزود: از برنامه‌های ستاد کنگره شهدای جامعه ورزشی پرده‌برداری از آلبوم شهید شاخص کشور است.

حسینیان رونمایی از تمبر شهید بهرام اسدپور گلوگاهی، برگزاری نمایشگاه آثار شهدای ورزشکار، تهیه و چاپ تابلوی شهدای ورزشکار با محوریت این شهید، پرده‌برداری از تمثال و ساخت مجسمه شهید از برنامه‌های شب یادواره اعلام کرد و افزود: تمثال شهید بهرام اسدپور گلوگاهی در مدخل ورودی شهرهای آمل، سوادکوه، چالوس و گلوگاه نصب می‌شود.

6353

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز