پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس برای ما کلاس انسان‌سازی به شمار می‌آید

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۲۱۴۵۵
دفاع مقدس برای ما کلاس انسان‌سازی به شمار می‌آید
استاندار یزد در پیامی هفته دفاع مقدس را به همه رادمردان بسیجی، پاسداران سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گران‌قدر شهدا و مردم شهیدپرور استان یزد تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد،‌به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:
"فرارسیدن هفته دفاع مقدس که با یاد و خاطره شهیدان و شاهدان معطر است و بانام باشکوه امام راحل همراه و هم‌نفس می‌باشد، دنیایی از عشق و ایمان و معرفت و ایثار و پاک‌بازی را در جان‌ودل ما زنده می‌سازد و حسی زیبا از غرور و افتخار در ما ایجاد می‌نماید. هشت‌ساله دفاع مقدس برای ما کلاس انسان‌سازی به شمار می‌آید که از گلدسته‌های رفیع مدرسه عشق آن اذان رشادت و رادمردی به جهان طنین‌انداز شد. هشت سال دفاع مقدس آزمون سره از ناسره بود و جوهره مردان و جوانان غیور ایران سرافراز چشم‌ها را خیره و اسطوره‌هایی از گذشت و ایثار را به واقعیت کشید و برای عصرها و نسل‌ها به یادگار نهاد.
دشمنان که با همه توانشان با انقلاب و آرمان‌های ما درافتادند ملت فداکار ما نیز با بسیج همه آنچه را که در توان داشت، آموخته‌های مکتب عاشورایی خود را به منصه عمل نهاد و پیروزی نهایی را در آغوش کشید. ما همچنان ایستاده‌ایم و در غم و درد همه مظلومان عالم شریکیم و علیه استکبار جهانی و دشمنان ایمان و انسان فریاد می‌زنیم. ما همچنان ایستاده‌ایم و زمین و زمان نام سرافراز ما را بر پیشانی خویش حک کرده است. فردا از آن حق‌طلبان و خداجویان است و رجاء واثق داریم که با عقبه غنی و به یمن خون شهیدان و برکت صالحان و صبوری ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه درصحنه و همراهی ملل ستمدیده و آزاده پرچم اسلام بر بلندای ملل جهان در اهتزاز خواهد بود.
این‌جانب لازم میدانم این هفته را به همه رادمردان بسیجی، پاسداران سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گران‌قدر شهدا و مردم شهیدپرور تبریک عرض نمایم و با تمامی مردم شریف استان در این روزهای بزرگ با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نماییم و در همراهی و همدلی و هم‌زبانی با دولت تدبیر و امید با اتکال به خدای منان برای شکوفایی و آبادانی این استان مجدانه‌تر از پیش اقدام و راه پیشرفت و ترقی را هموارسازیم. "

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز