استاندار قزوین:

موفقیت های امروز کشور مرهون فرهنگ دفاع مقدس است

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶:۰۸
کد خبر: ۳۲۱۷۸۶
موفقیت های امروز کشور مرهون فرهنگ دفاع مقدس است
روزبه در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: موفقیت هایی که امروزه در عرصه های مختلف بدست آمده مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مقابل لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد گفت: دفاع مقدس تحول اساسی در یک مقطع بسیار حساس تاریخی ایران است.

وی ادامه داد: ایران در طول تاریخ شاهد جنگ ها و نبردهای گوناگون بود که حتی در برخی نقش مستقیم در آن نداشت ولی خسارت ها و ویرانی هایی جنگ هایی را شاهد بود که دیگران در عرصه بین الملل و منطقه برافروخته بودند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دوران دفاع مقدس و تاریخ هشت ساله آن، تفاوت های اساسی و جدی را با همه این جنگ ها داشته و دارد و در این دوران رسالت اصلی کشور و نیروهای مسلح در دفاع از این سرزمین، دین و هویت انقلاب اسلامی بود و این کشور متجاوز و جنگ طلب نبود.

وی عنوان کرد: به فضل الهی این دوران نورانی برای این کشور و نظام، تحولات اساسی در حوزه های فرهنگی، معنوی و علمی به وجودآورد به گونه ای که امروز نگاه ما به این دوران هشت ساله نگاهی است به عنوان دانشگاه و مدرسه بزرگ و اثراتی که این دوران برای کشور به جای گذاشت کلید حل مشکلات و معضلات ما است.

روزبه اعلام کرد: موفقیت ها یی که امروزه در عرصه های مختلف بدست آمده مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است و امروز دوران دفاع مقدس یک نشانه و یک نقشه راه است که باید با الهام از آن، مسیر را طی کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط کشورهای منطقه و امنیت ایران اسلامی توضیح داد: امروز امنیت در داخل کشور داریم که به برکت برخورداری از روحیات دوران دفاع مقدس است و درود می فرستیم به شهدا، جانبازان و خانواده های مکرم ایثارگران که این حماسه بزرگ را برای این ملت خلق کردند.

وی خاطر نشان کرد: این رزمندگان اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان افتد و باید همان روش و منش سیره ما باشد که روش آنها  تبعیت محض از امام و گوش به فرمان امام در همه حالات و تلخی ها و شیرینی ها بودند.

 وی با اشاره به اینکه "روش رزمندگان تبعیت از امام بود" افزود: امروز نیز رمز موفقیت ما این است که تابع محض مقام معظم رهبری در همه فراز و نشیب ها و مسیرها باشیم.

روزبه یادآور شد: راه نجات ما در همه حوزه ها در این تبعیت است و انسجام، وحدت، همدلی و همزبانی رمز موفقیت ماست و این امر نیز در شرایطی محقق می شود که همه صداها به یک صدا ختم شود که آن صدای رهبری است و ان شاا.. این مهم بیش از پیش محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز